Saturday, May 23, 2009

Lepaking Day!


Wahida Jalil

Wahida Jalil Salam. Mirza apa cer... makin cantik yakin dan suci kau skrg... opssss

Hai!
He3x...cam nak senyum sensorang sepanjang hari bila online Facebook pagi tadi, terbaca komen kawan aku ni. Nampak suci ker? Of course la, kalo hati bersih, tak busuk ati ngan orang, seri wajah boleh terserlah kat muka kita kan? Dan lagi, selalu ketawa, ceriakan diri sendiri untuk awet muda, wah! Apa aku wat ari ni?

a) Bangun awal jugak coz plan nak gi opis dalam sejam 2. Tapi di sebabkan aku takde mood sangat (penat seyy 12 hari kije straight tak cukup rehat...), so lepak kat opis sampai 12.15 tengahari jer. Ada gak beberapa orang yang datang opis Sabtu ni. Owh, malas nak fikir pasal kerja, today is not the right day to think about it, he3x...

b) Lunch kat Cheras ngan ex-colleague Store Operations @ HQ-Jusco Taman Maluri. Aku, Natrah, Nana, Edna Dasan @ Ira. Ngumpat, gosip orang pompuan macam biasa. Next time aku share gambo derang ek kat sini.

c) Abis lunch dalam 2.15 petang, pas antar derang balik opis, aku singgah umah Kache @ Miharja, Cheras, tumpang tido,zzzzzzz....

d) Bangun tido dalam kol 4 petang, perutku sakit, 'sakit orang pompuan', he3x...Kache kuar gi Low Yat, carik laptop. Aku plak, ajak adik aku, Pok Yie tengok movie kat MBO Cinemas, Galaxy Ampang. Citer apa? Boleh aku layan 'Syurga Cinta', wawawa...Ok lah citer tu, takdelah best beria sangat. Heliza tu memang cantik tapi aku of coz la paling suka Awal Ashaari.

e) Abis movie, terus menuju ke Danau Kota, lepak at Mali's Corner Char Kuey Teow. Janji pas Maghrib ngan Shahril, Angkasiwan n Pok Li. Lepak borak2 sampai pukul 10.45 malam. Sampai umah sempat layan Cerekarama - Sampai Syurga lakonan Elly Mazlein (cun pompuan nih...), uiks, dalam citer ni, ayah dia si pelakon Harun Hashim, kena kanser usus, teringat plak kat arwah papa aku...

Nota Kaki: Aku dah ngantuk ni, so malas nak citer panjang. Sejak dah tua ni, makin cepat ngantuk lah! Oklah, nak cuci muka segala, sebelum tido, biar makin berseri wajah, ahaks! Gud Nite n Sweet Dreams!



No comments:

Post a Comment