Thursday, May 21, 2009

Kuiz Bengong Facebook 3

Mirza took the Berapa kali anda bercouple sebelum berkahwin? quiz and the result is TIDAK PERNAH BERCOUPLE, TERUS KAHWIN
Nampaknya anda tidak akan merasai dan tidak pernah merasai, apa itu dating, apa itu tengok movie sama2 bf/gf, apa itu pergi dinner sama2 bf/gf, dating di taman , dll kerana , anda mungkin akan berkahwin dengan seseorang yang hanya kenali biasa2. Walaubagaimanapun tahniah kerana akhirnya anda bertemu jodoh. Bercinta lepas kahwin ye!

Kodok: Macam tau2 jer, aku terfikir untuk bercinta selepas kawen semalam, hmmm...Duhai 'chenta hati', nikah nak? Kita bercinta lepas kawen ye...ahaks!


Kau masih ada perasaan pada bekas kekasih hatimu...kau takut untuk mengambil risiko bercinta lagi.. jadi jalan penyelesaiannya...kau kena jumpa doktor cinta yang berada di Indonesia.. guna la Air Asia untuk terbang ke Indon, sbb tiket murah..jgn lambat booking tau..nanti sold out... jiwang kau ni tahap cerita Kuch Kuch Hota Hai....

Kodok: Ha3x...yang ini memang tidak dapat di nafikan lagi, sangat tepat! Bukan lagu tu, tapi deskripsinya dan citer "Kuch Kuch Hota Hai" tu...



Bagus la anda memang tahu mengenai biodata Allahyarham P.Ramlee dan filem-filem beliau.

Kodok: Terpengaruh dengan Sheikh Edi Hermee...



Mirza took the Lagu TEMA hidup anda..(buat ms ni hik2) quiz and the result is Dan Sebenarnya by Yuna
Hoho.. kisah hidup korg time ni perit kowt..bercinta tp ade owg lain yg bercinta ngn bf/gf korg.. haha.. perit2.. sape tau.. pk r sndri!! oh bulan!!

Kodok: Berangan nak jadik macam Yuna...


Mirza took the Apa Huruf Depan Jodoh Kamu ? quiz and the result is A
Orang ini cinta mati kepadamu. Dia rela berkorban apa aja buat bikin kamu bahagia. Dia orang yg tulus mencintaimu. Jangan berpikir dia konyol, dia ga lagi becanda. Dia bener2 sayang kamu. Selamat ya! kamu beruntung. Hidupmu akan penuh dengan cinta yg segar dan menyenangkan. Kamu ga akan menyesal bersamanya.

Kodok: Surprise la...memang kat ibu jari tangan kanan ku, sangat jelas tertera huruf 'A', saper ye...nak tau jugak nih...Adakah konfem Anuar Zain?




Mirza took the Hadiah harijadi yg patut kamu dapat quiz and the result is Tiket ke Hawaii
sesuai buat kamu yg mementingkan keamanan, kebahagiaan, dan ketenangan. Hadiah mcm ni sure akan buat korg hepi.

Kodok: Kengkawan...jangan luper yer tarikh 12 Julai, sama besday ngan bekas Wanita Pertama Negara tau!


Mirza took the Pekerjaan anda yang sepatutnya. quiz and the result is Penyanyi
Selama ini anda hanya menyumbangkan suara anda di bilik air sedangkan anda berbakat.Apa kata anda masuk AF takpun OITM.

Kodok: Dah lama tau, cuma takde rezeki jer...Teringin nak trio ngan Lah VE & Adibah Noor lagu 'Ketulusan Hati', berduet lagu 'Cinta' dengan Jaclyn Victor or Misha Omar, dan perform solo 'Kaulah Segalanya' masa Anugerah Industri Muzik, amacam?


Mirza took the Apakah ciri2 pasangan hidup anda? quiz and the result is Bertanggungjawab,Penyayang dan Beriman
Tahniah!!Pasangan anda adalah seorang yang bertanggungjawab, mengambil berat, mampu membimbing anda dan mampu menjadi nakhoda rumah tangga yang baik..kerana sifat2 anda ada padanya,lelaki yang baik adalah untuk wanita yang baik dan sebaliknya...

Kodok: He3x...memang yang ku idamkan selama ini...hati terpaut pada orang sebegini...


Mirza took the Berapakah perbezaan umur antara anda dan bakal pasangan seumur hidup anda? quiz and the result is Pasangan anda SEBAYA!!!
Pasangan anda sebaya. Bermakna lahir pada tahun yang sama.Tidak kiralah bulan sama ada lebih awal atau lebih lewat dari anda.Mungkin anda lahir pada bukan September dan pasangan anda lahir pada bulan Disember.

Kodok: Suka! Suka! Suka! Aku memang suka orang sebaya! Macam kawan2, best! Siapakah 'chenta hati' yang sebaya dengan aku dan namanya bermula dengan huruf 'A'?






No comments:

Post a Comment