Wednesday, September 23, 2009

Rahsia Johnson Baby Milk Bath...

Salam...

Sesungguhnya gambar ini aku tujukan khas pada 2 orang sahabatku, Natrah & Che Piang...Jika Che Pi sangat berbangga dengan tubuhnya yang sangat 'model like' itu sehingga melayakkan beliau di ikitiraf setaraf model Maybank2u oleh Natrah, aku pon terfikir gak apa agaknya bahagian tubuh aku yang sesuai untuk aku jadik model gak? Muka? Oh, sungguh tak sesuai kerana kulit muka berjerawat dan berisi kecuali bahagian mata la kot sebab kawan2 lelaki pernah cakap mata aku galak, ececeh...Tubuh? Huh, jauh sekali, maybe cukup serasi dengan iklan Kementerian Kesihatan untuk pesakit diabetes, hik3x...Kaki? He3x...no komen...

Setelah di belek2 gambo2 sebelum ni, hah, aku baru perasan sesuatu. Kulit tangan ku sangat nenawan di dalam gambar, apa kata omputeh, 'stunning'??? Wah, sangat perasan! Cuba perhatikan gambar tangan yang di sebelah kiri tu...Tanpa melihat wajah pemilik sebenar, ternyata kulitku itu sangat terserlah keremajaannya, penuh ciri2 kelembutan, feminin seorang perempuan, huhu3x...Bak kata adik aku, Pok Yie,"Aah la, Along, tangan hang putih.". Welll...itulah rahsia aku menggunakan Johnson Baby Milk Bath selama ini, ngeh3x...Hmm...bley arrr ganti Nisdawati lepas ni, tapi bahagian tangan jer la, aku memang suka ngan lelaki yang cium tangan pompuan ni, wawawawa...sengal! Gediks skal!

Nota Kaki: Sesiapa yang berminat untuk mengambil gambar tangan saya untuk iklan, bole hubungi saya di blog ini, timakacih...

1 comment: