Tuesday, September 1, 2009

Jam!

Salam...

1. Kat opis ari ni, aku dah 'jam'! Giler banyak sey kije, plus...resign lagiiiiiiiii??? Tadi aku balik lewat, pukul 6 petang baru aku kuar opis. Awal2 lagi aku soh adik aku beli food siap2 untuk berbuka, takut tak sempat. Hmmm...yang lenlain, no komen...Sementara bley sabar, redah jer dulu. Sat lagi, kalau tak sabar, mulut aku jadi sangat lancang dan jahat, isk3x...huduh la perangai!

2. Yeay! Yeay! Ada member ajak gi main futsal lepas raya, awal Oktober ni. Tercapai jugak salah satu dari besday wishlist aku tahun ni. So far, aku tak pernah sekali pon main futsal ni, tak tau la aku larat ker tak. Silap2 tengah main, semput tak bernyawa, huh...

3. Taim mood 'kureng' ni, hmmm...aku teringin nak wat sesuatu yang aku suka...apa lagi...MENYANYI laa...My Starz LG Season 3 dah start. Jom kita tengok senarai lagu untuk ujibakat?

Lagu Melayu PEREMPUAN

Slow
1. Terlalu Istimewa (Adibah Noor)
2. Awan Yang Terpilu (Ning Baizura)
3. Ku Seru (Misha Omar)
4. Merawat Luka Terpendam (Liza Hanim)
5. Tak Mungkin Kerna Sayang (Alyah)

Fast
1. Di Bawah Pohon Asmara (Jaclyn Victor)
2. Tak Tercapai Akalmu (Elyana)
3. Malu Tapi Mahu (Dina)
4. Seindah Biasa (Siti Nurhaliza)
5. Cinta Adam Dan Hawa (Misha Omar)
6. Caramu (Nikki)
7. Drama (Ning Baizura/ Nikki & Yanie)

Kalau sesaper yang biasa melalak ngan aku, konfem dah tau lagu apa aku nak nyanyi bila tengok list lagu ni kan??? Dalam banyak2 reality tv, aku rasa program ni jer yang sesuai untuk tahap vokal aku, ha3x...Tapi sungguh mengecewakan bila terlihat syarat2 penyertaan:

* Berumur 18 - 25 tahun
* Ingin menjadi Bintang Terkenal!
* Berbakat dalam bidang nyanyian (kelebihan untuk yang berbakat dalam lakonan dan pengacaraan)

Camner? Syarat yang pertama pon aku dah tak lepas!!! Kalau aku berjaya masuk sebagai finalist, mungkin tahun depan mama aku buat2 tak kenal aku, nak jadik artis la sangat, wawawa!

Nota Kaki: Kan best kalau dapat balik ke zaman kanak-kanak? Kije aku tengok tv jer...antaranya siri kartun Smurf yang di siarkan setiap hari Sabtu jam 2 petang kalo tak silap. Lalalalalalalalalala...


No comments:

Post a Comment