Tuesday, September 8, 2009

Kuiz Facebook Lagi!

Korang mendapat didikan penuh dari mak bapak korang so zaman kanak2 korang agak cemerlang dan banyak mendapat puji2an. Korang juge tak banyak menyusahkan mak bapak korang. Alhamdulillah, semoge korang terus membesar jadi budak baik. Jangan culture shock sudahhh ngahahhaha...

Nota Kaki: Nama pun Mirza yang bermaksud 'Anak Baik'...


Mirza telah berjaya merungkai rahsia disebalik tarikh kelahirannya
Tarikh kelahiran anda adalah 12
Ciri-ciri individu kelahiran 12
+ Seorang yang suka dipuji.
+ Berharap semua orang menganggapnya juara.
+ Suka berdandan dan berpakaian rapi dan suka berbelanja demi penampilan.
+ Disegani kerana bakat kepimpinan dan kerana kebijaksanaan.
+ Dalam soal cinta, pasangan yang susah dipercayai.

Nota Kaki: Ngakk bener sama sekali...



Mirza just took the "Which singer are you?" quiz and the result is Taylor Swift.
You are Taylor Swift because you are nice to everyone and have curly hair, You have a lot of friends because of your personality. A lot of people think you are so talented.

Nota Kaki: Biasak arrr...artis maaa....





Anda adalah seorang yang berhati keras, pentingkan diri sendiri, kuat agama dan suka untuk mempertingkatkan kehidupan sendiri. Anda mempunyai masalah keluarga dan anda dapat mengharungi dengan kesabaran anda. Anda sangat pandai bercakap, wajah yang cantik, jadi ke mana saja anda pergi anda akan dapat apa yang anda inginkan. Daripada hari lahir anda, anda perlu berkerja keras untuk berjaya. Anda juga seorang yang menghormati orang yang lebih tua daripada anda. Bukannya senang nak menjalinkan hubungan sama ada percintaan, kekeluargaan atau persahabatan. Sekiranya anda suka akan sikap seseorang itu, maka hubungan itu akan berpanjangan. Anda suka akan kebebasan, pencipta di mana ada anda akan membawa harapan, kegembiraan dan keceriaan ke dunia ini. Pasangan ideal anda adalah no.6, 9.

Nota Kaki: Pentingkan diri sendiri??? Tengok orang jugak kot...Kuat agama yang tak tahan tuh...


Mirza ikuti kuis Semanis apakah senyum anda ??? dan hasilnya adalah senyum kucing

Nota Kaki: Orang comel memang sebegini...

* Saya physically n mentally tired...rasa nak demam, lelah, selsema semua ada...Abang Edi kata jangan overstress, nanti mandul wooo...sengal sangat!!! Walaupun 'weng', masih sempat berbuka puasa ngan ex-Jusco kat Balai Seni Lukis Negara last Sunday. RM28 plus, makan sedap! Sirap bandungnya sangat menyengat!








No comments:

Post a Comment