Thursday, September 3, 2009

Cuti Raya.

Salam...

Kowang dah apply cuti raya? Aku kalau takde aral, insya Allah start cuti 17 September 2009 bersamaan ngan 27 Ramadhan. Ye lah, aku mana balik umah mama lagi bulan puasa ni, so balik la awal siket. Cuti takde la lama mana, 23 September bersamaan ngan 4 Syawal, aku dah start kerja balik. Cuti raya ni pon clear Replacement Leave, aku still ada balance Annual Leave lagi 9 hari, plus 4 hari lagi RL. Paling last aku cuti bulan Jun ari tu, kiranya dah 2 bulan aku tak clear leave. Hmmm...pagi tadi aku macam ada 'bengang' siket pasal cuti. Malas la nak citer...dah berlalu pon beberapa jam yang lalu. Sudah ku share 'kisahnya' dengan big bro, Che Pi, Nat n Pok Yie.

Oh ya, jemput datang umah kat Kota Bharu, Kelantan pada Hari Raya Kedua sebab Hari Raya Ketiga ku sudah on the way balik ke Kuala Lumpur...

Nota Kaki: "Pas kat aku resume ko...."

No comments:

Post a Comment