Monday, June 1, 2009

Innocent kah saya?


Salam....

Ari ni dah 1 Jun 2009, setengah tahun berlalu. Aku pose ganti ari ni, so ada balance lagi 3 hari nak ganti. Bukak pose dengan air kosong n 3 ketul kuih. Then mandi, solat Maghrib before kuar ngan kawan aku yang kat atas ni, Natrah. Kitaorang lepak kat Satay Sri Melaka, somewhere kat AU5, dekat Giant Taman Melawati. Ramai gilo orang, aku bukan nak makan sate pon, juz nak makan bihun soto. Kitaorang banyak borak pasal kerja, especially kerja aku dulu ngan kerja dia sekarang adalah mende yang sama. Ops, ada gangguan tepon jap:

a) Yusmawati Amiruddin - Cam tau2 jer pagi tadi aku teringat kat dia, rupanya ari ni besday dia...Dia called aku sebab free, he3x...Happy 30th Birthday! Moga happy ngan family! Hmm...bila aku nak pi Penang ziarah family dia ni?

b) Nurul Ezalina Hamzah - Junior aku masa sekolah menengah sms ajak lunch esok kat KLCC. Kitaorang lost contact dah baper tahun since 1999 rasanya, kiranya dah 10 tahun la kan, jumpa balik kat fb. Tapi memandangkan lokasi ofis aku tersangat la jauh aku nak pi, so terpaksa la said sorry. Tak silap aku, now dia dah 28 tahun, beza 4 tahun ngan aku. Ye lah, masa aku Form 5, dia Form 2. Pastu dia dapat result cemerlang dalam PMR, masuk Sekolah Tun Fatimah (STF), JB. Pastu pas SPM, dengar citer gi oversea, US kalo tak silap. Budak pandai ni...

Actually, on the way gi makan tadi, dalam keta (aku fetch Natrah kat umah Che Jah kat Ampang), aku ada share something ngan dia yang membuatkan aku susah nak tido semalam. Bla...bla...bla...bla...bla...bla...tot...tet...tot...tet...dia cakap aku ni sebenarnya innocent, budak baik, adalah sebab nya di sebabkan pergaulan aku ngan orang2 keliling aku. Terperanjat jugak la kan bila dia kata aku camtu sebab kadang kala mulut aku bole tahan juga lancang nye. Tapi tu la kan, ada satu sisi lain dalam diri kita yang mungkin kita tak pernah tau, aware, tapi kawan yang selalu communicate ngan kita, berborak ngan kita, yang nampak sisi lain yang kita tak pernah tau pon. Hmm...innocent rupanya saya ni...

Nota Kaki: Gambo kat atas tu gambo last year kat Restoran Bora Ombak, serius makan tak best...

2 comments:

  1. Dear Manja,


    hari itu J.Card Day Queensbay jumpa Yusmawati dgn baby dia & hubby dia & family dia...

    ReplyDelete
  2. ko memg innocent pon.. antara kawan2 aku, rasanya ko antara the top5 yg innocent lah.. tp on top of the list yg innocent tu of course lah aku..hahaha..aku kan paling baek & ayu..
    waahhhh..ayu ke aku ni..

    ReplyDelete