Thursday, June 4, 2009

Hepi 5th Anniversary

Salam...

Wishing both of you, Dodiana Hasbullah and her husband, Happy 5th Anniversary esok, 5 Jun 2009. Kejap jer, dia dah kawen for 5 years with 3 kids. Dodi ni aku kenal since matriks, pastu masa final year, sebelah bilik aku. Orangnya gila2 tapi rajin study. Now kat MISC. Actually kenapa ek aku letak gambar ni? Aku suka gambar ni cantik n sweet. Apatah lagi, aku memang suka tengok bila isteri peluk pinggang suami, isteri tu takat2 bahu husband dia jer. Sebabnya? Sebab aku pun suka camtu, wawawawa...saya suka lelaki tinggi! Tapi bukan saya suka 'orang umah' Dodi tu ye, nak mampos kena belasah??? Sorry, ye Puan Dodi...ku amik gambo ni di pic profile Facebook ko, he3x...mintak halal yer...

Nota Kaki: Esok saya ke Terengganu, so maybe no update ek, tata...

1 comment: