Tuesday, June 30, 2009

Kuiz Penghilang Boring...

Mirza telah menggunakan Apakah Warna Hari Lahir Anda?
Warna Hari Lahir anda adalah Oren

Sifat : Syabas! Kamu ini jenis orang yang berani menanggung segala risiko atas tiap perbuatan yang kamu lakukan. Baguslah macam tu. Kata orang, berani buat beranilah tanggung. Kamu juga bijak mengambil hati orang-orang di sekeliling kamu dan ini membuatkan diri kamu disenangi ramai. Kamu punya matlamat tersendiri dalam hidup yang menjadi target kamu selama ini dan sanggup bersaing untuk berjaya. Menyentuh soal perhubungan, kamu sebenarnya seorang yang sukar untuk mempercayai orang lain tapi bila kepercayaan itu wujud, selamanya kamu akan percayakan dia! Begitu juga dalam perhubungan cinta. Bagi kamu, saling percaya itu amat penting!


Mengenali Personaliti Menerusi Gaya Tulisan
Mirza sudah mengenali personaliti menerusi gaya tulisan.

Mirza Riadianie telah memilih condong tulisan tegak.

Sekiranya tulisannya itu tegak saja bermakna anda seorang yang rajin, bertanggungjawab, pandai bergaul dengan orang lain dan bersikap amat menyenangkan. Anda juga mampu membuat keputusan dengan wajar dan tepat.


Mirza took the Apakah perwatakan sebenar anda? quiz and the result is Penyayang..

Sifat yang semula jadi ada pada diri seorang wanita. Terdapat juga pada segelintir kaum lelaki. Seseorang lelaki yang bersifat penyayang, tidak semestinya lembut. Sebaliknya, akan diminati oleh kaum wanita. Percayalah..

No comments:

Post a Comment