Tuesday, June 2, 2009

Konsert Lelaki Ini @ Istana Budaya

Salam...

Hari ini aku teruja yang amat sesangat bila bukak Facebook aku pas balik keje tadi. As peminat setia yang sangat sopan, he3x...pada artis Lelaki Ini, dapat invitation dari kelab peminat untuk ke Konsert Lelaki Ini - Anuar Zain @ Istana Budaya, 1 & 2 Julai ni, hu3x...Actually last Saturday, member Cancer ku, si Sha Tuyee dah informed, tapi taim tuh tak baper excited sangat. Ari ni yang terlebey sudah terujanya...Lantas aku capai handset burukku itew and terus mendail no Sha, aisey, dia tak jawab la plak. Then godek2 dulu Ticket2U.biz nak tengok seating layout, then Sha called balik. Terus dengan konfidennya aku ajak dia gi tengok show ni, aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....kitaorang 2 orang menjerit macam orang histeria sebab terlalu excited, hu3x...Memandangkan nak ajak yang lenlain gak, so kena la check tiket yang paling murah, 25 hengget, ahahah...sayup2 la aku nampak abang kesayangan ku itu wat performance kat atas stage coz harga tiket itu melayakkan kitaorang duduk upper seat yang paling atas skali, wawawawa...Kalo yang laen tak jadik ikut, aku ngan Sha Tuyee sanggup jer nak bayar RM 250 kira cam celebrate besday kitaorang la, ahaks!Paling last aku masuk Panggung Sari, Istana Budaya masa teater P.Ramlee The Musical yang 2nd tu. So, godek2, aku dan adik aku, Pok Yie berjaya membooking 9 keping tiket konsert pada 2 Julai 2009 (Khamis)untuk:

a) Cik Sri Mirza Riadianie Panglima Harimau Berantai
b) Adik aku Pok Yie @ Eeri Jeremiah
c) Sha Tuyee kebabow!
d) Kalo dah ada Sha, mana bole tinggal buah ati dia, Ady
e) Adik Sha, Ima
f) Sah2, tunang Ima si Wan pon ikut skali
g) Cik Mala bakal ibu yang sangat lasak!
h) Mahera Paparipus (ni nama saintifik dia)
i) Oh ya, my big brader, Che Pi ku yang ala2 model itew!

Yeah! Tak sabar2 nak kasik support kat Abang Nuar kesayangan ku, hu3x...Sebulan lagi ni, tiap2 ari aku nak layan cd dia smpai mabuk estrogen, ha3x...

Nota Kaki: Saya bakal kehilangan 'abang2' saya selepas ini...dengan siapa lagi saya boleh berkongsi cerita, suka duka di tempat kerja, etc...Saya merasa sedey, geram, terkilan, emosional, bercampur baur...

3 comments:

  1. Ahahaha! Aisyah! Jom arrr join skali! Tiket banyak lagi!

    ReplyDelete
  2. walaupun nama aku takder dalam list, tapi aku nak ikut gak..hikhik.. suka suka..

    ReplyDelete