Sunday, June 20, 2010

Uwaaaaaaaaa!!!


Uwaaaaaaaaaaaaaa!!!! Camner la aku bley tertukar tarikh ni???? Kowang ingat tak ari tu aku ada gi audition Koir Kebangsaan? Actually, tengahari semalam aku received sms dari Puan Pengurus nya, yang menyatakan aku layak untuk 2nd audition. So, aku kena attend satu briefing on 20 Jun 2010, jam 2.30 petang. Aku plak, dalam kepala aku asyik ingat 20 Jun tu hari Isnin ni, iaitu esok. Aku terfikir yang konfem takleh attend sebab tak cuti kan.

So, tadi lepas solat Zohor dalam pukul 3.40 petang, aku pon replied sms Puan Pengurus tu, request for re-schedule. Tup2, dia called aku, kasitau 20 Jun tu hari ni!!! Uwaaaaaaaaaaaaa!!!! Tekejut beruk aku seyyyy...sejak bila aku terlupa tarikh ni??? Adakah ini tanda2 penuaan aku? Tapi mujur aku masih di beri peluang, phewww! So Puan Pengurus explain ngan aku, based on 1st audition, derang nampak aku ada potensi cuma ada few things yang aku tak cukup lagi, maksudnya macam tak cukup kompeten la kan. Aku memang agak sebab aku memang tak reti baca nota muzik tuh, he3x...2nd audition tu akan berlangsung 30 Julai depan, so sebagai preparation, derang akan kasik aku kelas dan aku kena attend all the 9 classes; setiap Khamis dan Ahad, lebih kurang 2 jam. Then, based on 2nd audition, baru derang decide, aku layak join Koir Kebangsaan atau pon tak. Ok per, dapat tak dapat tu lain cerita, at least ada peluang belajar muzik siket.

Oklah, aku nak sambung wat kerja opis depan tv kat umah ni, he3x...Camner la aku leh lupa tarikh nih...Padahal pagi tadi aku beli 2 suratkhabar tuh...tak perasan langsung tarikh hari ni, plus lepas breakfast tadi, aku lepak kat umah jer. Hmmm...bak kata Ayah Pi, aku kena beli wheel chair la pas ni sebab dah tua, ahaks!

Nota kaki: Baru ada niat nak join workshop Seni Pengacaraan anjuran NST, 3-4 Julai depan, tapi kena bayar RM 400. Maybe next taim, ok?

2 comments:

  1. Dah tua la tu ...
    Bak kata Joe "Dah tempah tempat kat rumah kenangan?"

    ReplyDelete
  2. Amboi, amboi...

    Kalo ko pon ada kat Rumah Kenangan tu, maybe lagik meriah idup aku, wawawawa!

    ReplyDelete