Sunday, June 27, 2010

Aktiviti Ahad Saya...


Salam.

1. Pagi2 lagi aku dah bangun sebab nak gi ofis, kena coordinate interbiu untuk position HOD. Ku sampai ofis dalam 9.40 pagi. Lepas settle apa2 yang patut, aku handover kat Noorul, mintak tolong dia. Mujur dia sangat membantu, kalo tak aku sangkut kat ofis sampai pukul 2 petang, isk3x...

2. Dalam kol 11 pagi, aku gerak dari ofis di Shah Alam, ke kelas muzik plak @ Jalan Sultan Ismail, Kuala Lumpur. Isi minyak, carik roti dulu alas perut, que panjang sebab marathon, so aku sampai kat kelas dalam kol 12.10 tengahari. Aku masuk jer kelas, cikgu aku tanya dengan serius, "Kelas start pukul berapa?" Aku diam tak terkata...Ini kelas kedua aku, so far seronok jer blaja walaupun ku rasa agak sukar, tapi dah bley sesuaikan diri untuk faham apa yang di ajar. Aku cuma perlu yakin dengan diri sendiri dan berani. Selama ni pon, apa yang aku minat semuanya aku cuba atas usaha sendiri, aci redah jer. Just try it, gurl!

3. Abis kelas dalam 1.45 petang. Hmmm...sempat nih kalo nak join geng2 aku karaoke kat Red Box The Curve! Dari Jalan Sultan Ismail, aku sempat singgah Mc Donald Drive Thru beli nuggets, ku lunch sambil pegang stereng, hu3x...Masa ni aku terasa sangat seperti model yang sibuk, gerak ke show dengan tukar baju dan make up dalam kereta, ha3x...

4. Sampai The Curve tepat 3 petang. Ada 7 orang semuanya termasuk besday gurl Sha Tuyee. Abang sulung ku tak dapat join maybe penat stock take dan dia tak cukup tido. Adik majuk ngan ko, bang! Muahahahahahaha...gurau jer! Bila la nak merasa duet ngan abang sulung nih. Walaupun kadang2 rasa nak termuntah nyanyi lagu tinggi, tapi takper, redah jer. Paling semput nyanyi lagu Ziana Zain, 'Kekal', adehhh...Memang terasa anak tekak dah terlolong segala, isk3x...Tapi aku rasa kalo bakat aku di asah betul2, aku leh jadik penyanyi yang berjaya, wah!

5. Karaoke abis sampai jam 6 petang. Then, lepak kat Warung Santai, Tesco. Aku order nasi paprik seafood sebab tak makan nasik lagi. Derang ada plan nak gi makan ayam golek kat area Kerinchi lepas Maghrib, tapi aku malas nak join sebab dah rasa ngantuk dan malas nak driving ke sana.

6. Lepas Maghrib, just sambung lepak kat Ayam Penyet until 9 pm, sambil borak2. Aku just minum air jer. Sampai umah, 9.45 malam...Esok dah Isnin? Kojo? Uwaaaaaaa....

Nota kaki: Ayyo! Sudah mau masuk bulan Julai next week...Menghitung hari...

No comments:

Post a Comment