Thursday, June 24, 2010

Mau Layan Ini Celita...

Salam.

Baru balik dari kelas muzik aku yang pertama hari ni. So far kelas selama 2 jam tu seronok tapi aku tamau cerita lagi malam ni. Bley tak aku citer esok jer? Kenapa aku tamau citer? Sebab separuh dari jiwa aku terganggu kat ofis tadi. Bukan terganggu macam mana...aku geram ngan orang. Hmmm...malas la nak fikir! Geram! Sampai Sha Tuyee pon cakap, "Poyos la....bla...bla...bla...bla..bla..." Eh, Sha, ko perasan tak mende2 cenggini jadik mesti taim aku plan apa2 ngan ko kan?

Takper, malam esok kita layan ini movie ok? Thanks sebab dah booking, aku rasa macam nak tengok show 8.45 malam. Aku suka tengok movie ni sebab aku suka pasal friendship derang. Plus derang ni semua dah kategori berumur tapi still hot, bijak bergaya, I loike! Jangan jadikan usia itu penghalang untuk anda bergaya, ok? Kalo itu yang memberi kepuasan diri, why not? Simple tapi nampak elegan, sesuai la untuk umur macam kita2 ni (walaupun orang selalu sangka aku 26 tahun...) Dan paling penting, aku harap, keluar jer dari panggung lepas tengok movie ni, aku akan rasa SEKSI!!! Vavavavavavavavava...(Tolongla tido....ko dah merepek ni, ngantuk la nih...)

Nota kaki: Mahu baca buku sebelum tido...Anggun Di Luar, Serlah Pesona Dari Dalam, gitew!

No comments:

Post a Comment