Tuesday, June 22, 2010

Sakit Orang Fomfuan...

Salam...

Jam menunjukkan jam 12.30 pagi. Aku baru jer lepas mandi selepas tertido dengan jayanya 8.30 malam tadik, dengan lengkap berbaju kurung. Sangat lena...aku tau sebab apa aku penat. Sebab aku 'uzur syar'ie', he3x...Walaupun ini hari ke-2, tapi consider hari2 yang heavy, so tubuh memang rasa lain macam, walaupun kita ligat macam biasa. Actually, semalam aku puasa. Tapi bila tengahari tu, aku terasa perut aku kembung semacam. Hmmm...tanda2 la nih...Dan memang tepat jangkaan aku. Sokmo gitu, awal beberapa hari. Tak kesah la, dari bermasalah, owh, tak sanggup aku! Ni antara perkara yang akan membuatkan aku cepat gelabah dan rasa nak nanges kalo ada something wrong. Owh, sangat takut yang tak terucap!

Oklah, mau sambung tido balik. Mujur adik aku, Angah called aku tadik, nak tanya something. So dalam keadaan mamai tu, aku cuba jawab gak apa yang dia tanya. Letak tepon, dalam keadaan ngantuk yang masih bersisa, aku tanya Ayah Pi plak soklan yang sama, he3x...Terbabas kitaorang borak 50 minit, wawawawawa...Isk, lapar la...tak makan lagik.

Nota kaki: Ayah Pi! Saper? Saper? (Ko memang sengal!) 7x ok, dengan 5 sms yang sama setiap satu jam, mengong! Bukan ko ada meeting kat UIA ker pagi tadi? Btw, ku tak stress taw dengan soklan itew, menghargainya sebab itu tanda ko Ayah Penyayang, ahaks!

2 comments:

  1. Merujuk kepada gambar yg baru anda tempek itu:
    Eh, ko gi ke time zaiton sameon kawin? wahh... kecik2 dah pandai bergambar ngan artis!!

    Merujuk kepada pertanyaan 'sape, sape':
    Memang aku ada meeting kat UIA.Sejam sekali aku akan buat ala2 kene hantar sms penting. Muka berkerut macam banyak pikir. Padahal antar sms kat ko berbunyi 'sape, sape'.

    ReplyDelete
  2. Woi! Itu Mak Su Zizah aku la, adik bongsu arwah papa aku. Aku terpaksa bersetuju ngan Suhana yang mulut ko memang jahat, ha3x...Btw, masa tu umur aku 5 or 6 tahun kalo tak silap, jadik tukang kipas pengantin. Hmm...di sinilah actually karier pengapit ku bermula agaknya. Mulut aku agak ternganga sebab tak mau lipstic tu ilang, hik3x...

    Ko memang sangat Drama King, bro! Taim meeting pon sempat berlakon ala2 wat sms penting. Tapi takper, by action menunjukkan betapa pentingnya aku kat ko walaupun ko bergurau dan terpaksa berlakon cenggitu, ha3x...Terasa diriku amat berharga! Sekali lagi aku mencalonkan ko sebagai Ayah Penyayang, syabas!

    ReplyDelete