Wednesday, July 1, 2009

RPSian...


Mirza Riadianie Waaahhhhhh....score 100%! Aku lah budak RPS yang tulen dan sejati! Yeay!!!!!!

Mirza Riadianie just scored 100%...Think you are can do better?



Shima Sharir
Shima Sharir
hebatnye kak mirza.saya tgk soalan petama pun tak tau nak buat.so kensel je kuiz tuh.
Mirza Riadianie
Mirza Riadianie
Ha3x...akak stress tu nak ingat balik nama blok tu sumer, siap nyanyi2 lagu skolah lagi. Bila tengok score 100% trus excited, hu3x...By the way, memori kat RPS antara paling happening!
Doratun Aina Abu Bakar
Doratun Aina Abu Bakar
hebat la mirza. akak ni x ingat langsung. ingat nama pengetua je.
Mirza Riadianie
Mirza Riadianie
Saya bangga jadik sebahagian dari RPS, kak, he3x...
Syairah Taib
Syairah Taib
kodok in legend..ekekeke...;p
Mirza Riadianie
Mirza Riadianie
Pembetulan...Kodok The Legend, hu3x...
Siti Zawiyah Shahimi
Siti Zawiyah Shahimi
pergh... biar betul kak mirza, mmg cayalah...
Khairunisak Abdul Razak
Khairunisak Abdul Razak
hahaha RPS karat...apsal mcm tak pernah dengar pun building tu ada nama aa? tempat lepak tu bkn kita panggil gallery ke??I am too old ke br bagi nama tu ??hahahaha
Azizan Abu Bakar
Azizan Abu Bakar
bagus2!!! Kak Mirza nie mesti ingat sebab Kak Mirza dulu prefect kan...prefect kena ingat nama block, bilik dan lagu sekolah2 nie nie...hehehehe
Zihan Baharum
Zihan Baharum
masa aku tinggalkan RPS blom wujud nama blok mcm tu...
MInahranggie Noor
MInahranggie Noor
saya pun bangga sebab korang berjaya score... separuh mati saya nak buat kuiz tu dan ingat balik nama blok kakakkakaaaka.. btw tq sebab amik quiz saya
Zarizan Zakaria
Zarizan Zakaria
hebat r akak. sy mcm shima gak..tgk soklan pertama da x to, trus kancel..kuangkuangkuang..
Lailatool Sari
Lailatool Sari
kak mirza mesti ar ingat semua blok...dia kan dulu prefect..habis semua blok kat skolah dia pusing maaa.....
Laily Shazi
Laily Shazi
hebat...hebat..mmg tak leh nak cakap apa dah
Syairah Taib
Syairah Taib
hahaahha...silap2..mmg kodok d legend...
typo error...=)
Mirza Riadianie
Mirza Riadianie
Ha3x...takde kaitan langsung ngan kerjaya aku sebagai 'pengganas sekolah'! Cuba kalo tanya soklan tu verbally, haram takleh jawab...

Nota Kaki: Aku sangat suka zaman sekolah menengah ku, di Sekolah Menengah Raja Perempuan, Ipoh dari tahun 1991 - 1995. Kalo tak silap, tahun 1996, pernah dapat Naib Johan Anugerah Sekolah Harapan Negara (Kategori Bandar) Peringkat Kebangsaan. Later2, aku story zaman itew ek...

1 comment:

  1. salam..akak..leh bagi ct contact number tak..ct buat hr now..tp bukan degree in hr..tuh yang sengal sket..mane tau leh mintak advice dr akak..hehe

    ReplyDelete