Wednesday, July 29, 2009

Legend???

Salam...

Ada orang kata aku garang...First impression orang pada aku - serius, x approachable, sombong, hidup dalam dunia or 'gua' sendiri, dan segala mende yang sewaktu dengannya.Tapi bila orang dah kenal aku, ada orang kata aku ni kelakar pulak bila bercerita, pot...pet...pot...pet...suka ketawa, manja, Cik Sri Siantan, good listener, happy go lucky...berlawanan betul ngan first impression sebelum tuh, camner? Whatever it is, aku cuma jadik diri sendiri. Maybe semua tu betul, sebab sometimes kita behave according position or role yang kita pegang, ikut situation, etc. Contohnya, macam gambar aku kat atas ni. Masa ni aku Tingkatan Lima as Sarjan (Kadet) Mirza Riadianie, merangkap Squad Leader Pasukan Kadet Polis SM Raja Perempuan, Ipoh, tahun 1995. Paku 3 beb sebelah kiri bahu uniform ku itew! Masa ni kononnya ala2 disiplin tinggi, so konon2 macam kena garang la kan, tapi tak pon sebenarnya, hik3x...Aku rasa taim ni aku low profile jer, tapi bila jumpa junior2 kadet ku last year kat Planet Hollywood, derang kata aku ni Legend sebab pelik kalau junior2 tak kenal senior nama Kak Mirza, hu3x...kelakar3x...Tak caya?

Imma Zakaria
Imma Zakaria
Amboi kome jumpe x ajak teman pun hehe
November 9, 2008 at 12:39pm
Anne Shazi
Anne Shazi
Hehehe... Laily n Ida yg plan..
tapi Ida pun tak dtg
November 9, 2008 at 1:31pm
Laily Shazi
Laily Shazi
Sorry, next time mg akan buat re-union for all RPSians, all batches
November 10, 2008 at 8:57am
Laily Shazi
Laily Shazi
Ni single people nite out la Kak limah...
November 10, 2008 at 8:58am
Anne Shazi
Anne Shazi
Kak Mirza, "Kodok The Legend"..
Sarjan paling famous I would say
November 10, 2008 at 12:34pm
Anne Shazi
Anne Shazi
SARJAN MIRZA... The Legend Continues...
November 11, 2008 at 2:52pm
Maizatulismah Bt.aripin
Maizatulismah Bt.aripin
WAA...HEYBAT....LAILY JUMPE KAK MIRZA...HAHAHA
HAI KAK MIRZA...
November 12, 2008 at 4:06pm
Laily Shazi
Laily Shazi
Tak sangka kan...Laily selalu fikir mesti lost contact sampai bila2 ngan minah sorang ni
November 12, 2008 at 4:19pm
Mirza Riadianie
Mirza Riadianie
Sowy, lewat siket join. Hai, Is! Akak ingat lagi kat ko, mak sehat? Ko maintain lawa macam dulu gak, still pandai menari lagi tak?

Wey, muka mak dah merah ni, dok sebut2x pasal legend nih, mana ader, kodok jer...kembor 2 org jer ni yang assumed legend.

Next time la, kita wat reunion RPSIAN HOSTEL, happening siket. Tapi makes sure jemput mak tau, nak duet ngan Lah VE lagu Ketulusan Hati, makan ati Kak Dibah Noor, hu3x...
November 14, 2008 at 11:01am ·
Anne Shazi
Anne Shazi
Mana ader kitorg assume.... mmg legend la.
Tak caya tanya budak2 kadet yg lain... sure semua setuju. Tul tak Ismah???
November 14, 2008 at 12:41pm

Nota Kaki: Dari conversation dengan mereka2 inilah, lahirnya...Kodok Manja The Legend...Selepas hampir 13 tahun, baru aku tahu aku ni Legend kat sekolah or lebih tepat kat asrama sekolah aku, wawawa...Cerita budak2...bukan nak riak, ek...

No comments:

Post a Comment