Thursday, July 9, 2009

Anak Kembaq!

Salam....

Dok godek2 thumb drive lama, tetiba terjumpa gambaq lama ni, hu3x...Kalo tak silap ni gambo tahun 2007, masa aku turun Ipoh gi beraya ngan kawan2 skolah. Tiga2 tu, anak kawan aku, Azrin Shafinar Azmi (eehh, baru teringat besday ko 15 Julai depan kan, he3x...). Putera sulung tu nama Feryal, taim tu umur 3 tahun kalo tak silap. Comel n bijak! Geram jer aku...Masa tu dah pandai baca doa makan full version tanpa pelat! Yang 2 baby tu twins, Ariana n Alesha. Purposely amik gambo ngan twins sebab aku suka anak kembar, wawawa...agak2 bley 'kenan' tak, ahaks! Kembar 2 orang tu baru dapat adik sorang lagi, hujung tahun lepas nama Ameera. So total, kawan aku dah ada 4 orang, hu3x...Happy Family!

Nota Kaki: Baru dapat sms tadi, my twins ajak pi Red Box esok, nak jumpakan aku ngan kawan husband dia. He3x...dia memang suka meluaskan pergaulan sosial ku..bley tambah kawan karaoke nih...lagi???

No comments:

Post a Comment