Sunday, July 26, 2009

Aku Dan Kuantan.

Mirza Riadianie

Mirza Riadianie Aktiviti bulanan - ke Kuantan lagi...


Maziyana Abdul Malek
Maziyana Abdul Malek
Slalu sokmo gi kuantan.. Saje2 or ada ehemmm ni????
Thu at 9:39pm ·

Mirza Riadianie
Mirza Riadianie
Kalo ada ehem3x...aku tak sokmo gi sana, aku sanggup terus pindah ke sana, hu3x...
Thu at 9:53pm ·
Paridah Mohd Ali
Paridah Mohd Ali
bila mie.. jgnlah next week..aku ke penang.. this week takpe..aku free..available kat kuantan..
Thu at 11:35pm ·
Shahrul Nizam Mahfudz
Shahrul Nizam Mahfudz
aku pun rasa gitu.. ada ehem2 kat kuantan ni
Fri at 9:00am ·
Mirza Riadianie
Mirza Riadianie
Idah, aku outstation jer ari ni, next taim la aku plan bercuti lagi ke Kuantan, suka betul aku ngan Tanjung Lumpur, best!

Chaung - Mana ada ehem2 kat Kuantan, koje jer.
Fri at 2:17pm ·

Mirza Riadianie 2.15 petang @ Kuantan.

Wan Shahril
Wan Shahril
woi..ko blk ari ke ape..g x sok nie?
Fri at 2:23pm ·
Suhaila Ibrahim
Suhaila Ibrahim
weh ko kt ktn ke amy?? smpai bile nih?
Fri at 3:17pm ·
Zeta Yaakop
Zeta Yaakop
aiseymen..aku xde lak kat kuantan..kalu x blh jumpe ko..
Fri at 4:08pm ·
Ida R Dean
Ida R Dean
wahh! kak mirza ni asyik cuti2 mesia jer... jeles i :)
Fri at 4:30pm ·
Maziyana Abdul Malek
Maziyana Abdul Malek
Gi rumah dee ke??
Fri at 4:46pm ·
Zaidah Sikun
Zaidah Sikun
Pekena sotong goreng tepung lagik ke? hehehe.. :D
Fri at 4:51pm ·
Faridah Abdul Rauf
Faridah Abdul Rauf
best nyer....
Fri at 6:44pm ·
Mirza Riadianie
Mirza Riadianie
Shahril - Dun worry, esok aku join.

Yang lain2 - Aku kerja la...

Mirza Riadianie Baru sampai umah - ada rambutan, manggis, cempedak, durian tak sanggup nak bawak balik...Terima Kasih orang Kampung Pulau Manis, Gambang, Kuantan.

Faridah Abdul Rauf
Faridah Abdul Rauf
banyaknyer ole2....
Fri at 10:10pm ·
Amizura Abdullah
Amizura Abdullah
hantar le sini sikit....terutamanya manggis. my feveret tu...
Fri at 10:57pm ·
Saiful Anuar Bin Yusoff
Saiful Anuar Bin Yusoff
dah tu singgah occ kene hantar lah sikit
kalo x...xlepas nak balik gombak
Fri at 10:59pm ·
Maziyana Abdul Malek
Maziyana Abdul Malek
Jgn makan over sgt. Sakit perut nanti...
Fri at 11:23pm ·
Natrah Idris
Natrah Idris
Nasib baik bawak balik buah2an jer.. Nasib tak terbawak balik orang sekali..
Yesterday at 12:16am ·
Paridah Mohd Ali
Paridah Mohd Ali
ko lalu kat ump.. awat tak singgah.. smlm aku ada kat ofis...
Yesterday at 9:01am ·
Iera Pretty
Iera Pretty
kalau tbwak blik org pn ape salahnye.hehehe
Yesterday at 12:55pm ·

Nota Kaki: Kuantan...salah satu bandar yang aku tak pernah termimpi pun yang aku akan ulang-alik atas macam2 sebab. But sekarang, atas dasar kerja, aku rasa tiap2 bulan aku turun sana, most of the time travel alone, sorang2. Perjalanan melalui LPT yang sangat membohsankan! But after this kalo rasa nak rest2 taim weekend, maybe aku nak datang sini kot sebab tempat ni ada pantai, plus aku tersangat suka la makan kat Tanjung Lumpur. Then, baru berkenalan ngan Mee Kari Cendawan yang best kat Pusah Hentian Gambang, jalan nak ke Segamat tu. Hmm...Mee Calung (eh betul ker) kat Jalan Beserah pon dah try. Maybe pasni bley explore tempat lain lagi...Kawan2 zaman study, zaman skolah pun ada kat sini, so taklah rasa sunyi sangat...konfem full of activities!



No comments:

Post a Comment