Monday, July 13, 2009

Birthday Girl!


Salam...

12 Julai 2009...genap ler pompuan nama Mirza Riadianie nie umur 31 tahun. Huyo! So fast ka? Tapi ramai jer yang cakap aku awet muda dan nampak seperti berusia 26 tahun, yuhoooooo!!! Maybe sebab pakai Olay Total Effects kot, rahsia awet muda...plus suka ketawa walaupun kalo muka serius, memang nampak cilakak nak mampos! Oh ya, kek kat atas tu, kek tahun lepas, wawawa...ex-big boss aku kat Jusco, Miss Chong Swee Ying, General Manager Store Operations yang hadiahkan. Kek tahun ni, tak sempat amik gambar kat opis tadi.

Celebrate? The day itself, aku tido jer sepanjang hari sebab tubuh rasa tak larat giler...Pagi tu sempat online Facebook 2 jam melayan all the birthday wishes (nanti la aku share kat sini...). then makan nasi lemak, sambung tido balik, hu3x...Pukul 4.30 petang, Shahril belanja aku makan rojak ngan cendol kat Taman Tasik Titiwangsa. Pastu, aku gi Jusco AU2 (uiks, aku macam nampak COO company aku bawak anak kecik dia jenjalan kat sitew, cabutttttt....), semata-mata untuk membeli hadiah hari jadi ke2 untuk diri sendiri iaitu DAPUR, wawawa...Kowang jangan tak tau, sudah 2 tahun umah aku takde dapur rasanya...ruang dapur ada la. Ada mak kesah kalo kowang nak ngutuk2 aku takde dapur??? By the way, celebration adalah sepanjang bulan Julai 2009, tidah terhad hanya 12 Julai sahaja, macam raya gak, so sesapa nak belanja lagi, penyertaan masih terbuka, he3x...

Kepada 'kembar2 ku' - Siti Syameen Mohd Khalili, Noor Jihati Abdul Kadir, Azilah Abdul Hamid, Azrin Syahnidar Mohd Ariffin, Khairul Nizam Abdul Malik dan salah seorang bekas Wanita Pertama Negara yang sentiasa menyokong perjuangan suaminya selama berpuluh-puluh tahun, Selamat Hari Lahir, semoga panjang umur dan di kurniakan kesihatan yang baik, cemerlang dalam segala bidang yang di ceburi, insya Allah.

Aku nyer wishes? Perlu ker aku list down 11 perkara jugak seperti 11 janji Dato' Seri Najib Tun Razak sempena genap 100 hari jadik Perdana Menteri, he3x...

1. Almari baju (sebab almari sekarang dah tak muat...)
2. Krabi! Krabi! Krabi!
3. Nak beli raket, nak main badminton
4. Pulau Lang Tengah
5. Laguna Beach, Pulau Redang
6. Menghabiskan duit lagi di Jakarta dan Bandung, hu3x...
7. Melantik Nowwa sebagai mentor memasak, dan aku protegenya, yeah!
8. Teringin nak main futsal
9. Nak try paintball jugak
10. Digital camera kalis air
11. Jumpa Faizalku Tahir!




6 comments:

  1. happy belated birthday... :)
    semoga panjang umo, dimurahkan rezki (ley blanje makan) ... n hopefully sume wishes tuh tercapai... :)

    ReplyDelete
  2. Timakacih, Aisyah...sampai la akak masih gagal meninggalkan komen di blog mu itew, hu3x...

    ReplyDelete
  3. Its not too late for me to say Happy Birthday, May Allah bless you always!!

    Wah nak pi Krabi dgn Pulau Lang Tengah ker? aku ada pakej menarik kui kui kui

    Ko ni diver ker nak pi Krabi???

    ReplyDelete
  4. Yang lain tak nak komen...
    Tapi no 7:OK bila tu?
    No:8 & 9 aku pun teringin..futsal tu pernahla masuk court dia main tak pernah..

    10 & 11..hahaha....
    AKu dah ada & dan ada gambar ngan Faizal Tahir jugak..camana..camana tu..hahahah

    ReplyDelete
  5. Hik3x...No 7, tengok masa free, huargh3x...maybe thru ur blog dulu, he3x...

    Hah???? Gambar ngan Faizal Tahir???? Keciwa.....Ensem tak dia kat luar, beb?

    ReplyDelete
  6. Cik Nuwal...

    Timakacih...bulan puasa dah nak dekat ni, ada plan nak wat pot luck berbuka? He3x...

    Ko ada pakej Krabi n Lang Tengah? Info! Info!

    ReplyDelete