Tuesday, July 7, 2009

5 Hari Lagi...

Salam...

Tak larat nak update lagi, he3x...hujan kat sini, best tido. Ingat nak tengok pasal Jacko tapi pukul 1 pagi kat 8tv, huh, tak sanggup nak tunggu sebab esok kije. Ok lah, jom tengok result kuiz kat bawah nih...

Mirza telah menggunakan Tentang Wanita(Kajian Tajul Muluk)!
Keputusannya adalah seperti berikut :

Anda dilahirkan pada 12 Julai 1978, Rabu.

Suka berdendam. Jika ada orang berbuat jahat kepadanya, dia akan berbuat lebih jahat daripada orang itu. Namun, dia pandai dalam pergaulan, pandai mengambil hati dan menghargai orang. Suka mementingkan teman daripada dirinya sendiri.

Berfikiran terbuka, tidak pandai simpan rahsia dan tidak suka diperintah dalam bekerja. Keputusannya tidak seimbang, kurang pengalaman. Hatinya keras dan tidak mudah termakan pujuk. Hanya orang tertentu yang tahu melembutkan hatinya.

Dalam soal kewangan, dia pandai mencari duit tetapi kurang cermat menyimpan duit. Cintanya pandang pertama dan rela berkorban kerana cinta. Dari segi seksualnya pula, boleh tahan bahkan dia adalah seorang yang romantik.
Shima Sharir
Shima Sharir
jahatnye akakkkkkkkk..heheheheehe..baiklah saya akan membuat kuis ini

Cairul Hisham
Cairul Hisham
uiks.. suka berdendam? yg best 'cintanya pandang pertama dan rela berkorban kerana cinta' tepat sekali.. huhuhu

Riza Abd Malik
Riza Abd Malik
uiks... riza pun lahir hari rabu gak...tp yg first skali tu aku la... jahat harus la di balas jahat... hahahhaha...

Maziatul Farida Binti Mokhtar
Jangan terlalu mempercayai statement yang macam ni.... Yakin pada diri sendiri dan bertawakal pada Allah.. Hanya DIA sahaja yang tahu isi hati kita......

Mirza Riadianie
Mirza Riadianie
Cai!!!!!!! Diam2 sudah la...bocor rahsia akak, ces!
Shima: Akak memang evil pon, ahaks!
Riza: Yup, jahat harus di balas jahat, kerek harus dibalas kerek gak, hu3x.


Komen Sendiri:

1. Sifat berdendam - Aku rasa ni betul sebab kalo orang wat 'kerek' ngan aku, maybe by words aku tak mention tapi by action people bley nampak kot, ha3x...makan dalam, beb...tapi ni kes2 terpencil ler...Bila hati sudah terluka, kalo aku jumpa ko tengah jalan eksiden pon, aku wat 'dek' jer...ada Mak kesah??? Pandang muka pon aku tak nak!

2. Suka mementingkan teman - Hik3x...pon macam yer sebab bila member2 ajak wat apa2, susah untuk aku berkata NO walaupun taim tu aku ada kerja lain or penat ngantuk nak mampus! Contohnya, 'spelet' taim kerja ari Sabtu, kawan ajak aku gi karaoke, wawawa...memang makan gaji buta, hu3x...tapi ni citer lama arrr...sekali sekali ok what?

3. Berfikiran terbuka - Tak sure, aku rasa aku ni konservatif...Maybe betul...

4. Tidak pandai simpan rahsia - Not really....100% tidak tepat!

5. Tidak suka di perintah - Kalo orang tu aku tak respect, konfem aku melawan, kalo aku respect pon kadang2 aku melawan jugak, ha3x...Kalo cakap pon kasar, mati idup semula pon aku wat style aku jer, ha3x...evil!evil!

6. Pandai dalam pergaulan - Tengok orang jugak actually...kalo orang tu pendiam dan tak banyak cakap, automatik pon aku akan jadi cenggitu jugak. Kalo dia spesis matang n serius pon, boleh membuatkan aku mati kutu jugak, ha3x...

7. Kurang pengalaman - Sangat la tepat!!! Sebab tu selalu lack of konfiden nak wat something new yang aku tak pernah expose, silap2 bley jadik pemalu...and blur, that's y keputusan tak seimbang. But sepanjang idup, banyak learned thru mistakes...great lesson! Bila kurang pengalaman, cepat gubra pun yer, tersangat la...

8. Hanya orang tertentu yang boleh lembutkan hati - Pon bergantung pada tahap respectku pada seseorang...Kalo orang tu kenal aku, mesti dia tau 'suis' tang mana yang bley 'cairkan' aku, hik3x...

9. Cinta pandang pertama - He3x...no komen...By the way, Thanks Cairul for that comment, u know ur akak's stories kan, he3x...Eh, bukan kita sama ker...Cancer n Pisces?

10. Romantik - Tersangat la suka lelaki romantik yang beradab dan sweet serta manja bertempat, boleh membuatkan aku lembik lutut. Aku? Biar la orang lain yang judge tapi pernah la sorang mamat tu cakap aku ni spesis romantik, aku pon tak sure tang mana, huargh3x...


No comments:

Post a Comment