Tuesday, April 28, 2009

Hair Cut!


Salam. Nak gi potong rambut jap gi. Apa kaitan aku ngan 2 orang ni? Sebab rambut aku sama ngan Vanidah Imran, hik3x...tak tipu. Sorry, Kak Vee...Ex-housemate aku sendiri, pernah satu ketika, dia dah siap2 nak baring kat katil, nak tido, tetiba bley bangun balik n cakap camni, "Miii!!! (tekejut aku!) Rambut ko memang macam Vanidah Imran la..."Masa tu aku pun dah nak tido, tapi tengah menyisir rambut. Aku plak, memang habit sebelum and selepas bangun tido, mende pertama yang aku carik, SIKAT! Nak potong kasik pendek siket la, ni lagi sejengkal, nak sampai pinggang, tak larat nak jaga...



Kalo aku ni omputeh, konfem aku ni macam Kate Winslet, wawawa....Zaman Titanic dulu, gilo btol, 5x aku gi tengok wayang, poster, sticker, paper bag, poskad, etc pasal Titanic kumpul nih, he3x...Tapi dia dah kurus arrr sekarang, bila nak kurus cam dia gak? Tu yang takde Leonardo sangkut ngan aku tu, hik3x... Zaman giler2 dulu, ada jer member yang bertembung kat tengah jalan, derang jerit, "Hey, Kate Winslet!"

No comments:

Post a Comment