Friday, April 10, 2009

Ahlan Wasahlan!

Testing...testing....testing 1,2,3...

Uiks, hai! Ehmmm...nak cakap per ek? Saja test wat blog sendiri, ni siap 'tok guru' aku dok sebelah ni haa...dok usha2 aku naip ni, apa kes? dah la garang plak tu...apa dia ingat aku ni adik2 dia? Dia lupa agaknya aku ni Kak Long dia, ces!

Actually, aku terpikir beratus2 kali nak wat blog ni coz aku tak sure aku bley maintain update ker tak coz aku tarak laptop sendiri. PC kat umah pun slur nak mampos coz virus banyak gila, plus aku pun agak2 buta IT, ahaks, tak pi antaq kedai pun lagi. Tapi kowang mesti tertanya ka, dari mana aku naip ni? Eh...dari tivi umah aku yang di sambung ke mesin basuh guna talian bluetooth, huish! Gilo kebabowwwwwwwwwww!!!!!!Meletop dapur umah aku sey....

Actually aku tak tau nak citer per? Politik? Ada minat tapi tak analytical thinking ler. Economics? Huarghhhhh...zzzzzzzz.....Hiburan? Sesuai ngan jiwa aku, ahaks! Tapi rasanya lebey baik cerita diri sendiri kot la kan, better! Ada few kengkawan suggest wat blog coz aku ni kan 'panjang cerita'...pot...pet...pot...pet...Hmm...ada yang kata act as a communication tools dgn kengkawan. Tak kesah la apa pun, smpai saat ni, aku still kompius ngaper aku nulih kat sini, kreatif pun tak, so saper yang nak baca...baca jer lah...

PS: Uiks, Nowwa! Aku nak gunakan ko sbg benchmark aku, ahaks! Tapi aku gerenti, ko lagi riuh!

1 comment:

  1. Bagus..kalau blog aku benchmark..mana link nyer wehhh!!!!

    ReplyDelete