Wednesday, April 29, 2009

Anak Che Jah.

Salam...

Baru balik dari Jusco AU2, lepak ngan kawan aku kat sebelah ni, nama dia Natrah Mohd Idris @ Nat. Actually kitaorang baru jer kenal dalam setahun lebey tapi bley kamceng, tu pon masa tu aku dah tender resigned. Last internal audit kat company @ Jusco Bukit Tinggi (BT), Klang. Aku partner ngan pompuan ni wat audit.



Audit ari Isnin, hari sebelumnya Ahad, tetiba aku dapat sms dari pompuan ni, nak tumpang keta aku gi BT. Uiks, kompius aku, mana dia dapat no fon aku nih? Dah la selama ni aku tak penah bercakap ngan dia, dalam Compliance Meeting pun, dia wat muka kerek dia jer, tetiba nak tumpang keta aku plak. 1st time met face to face during Upgrading Seminar Grade G @ Hotel Maluri, dia satu grup ngan aku, duduk btol2 depan aku, tapi muka sombong nak mampos! Apa kes pompuan ni, aku agak dia gerenti tak suka ngan aku kot. The best part, rupanya dia la best fren 'adik gelapku' si Cairul Hisham, coz derang satu skolah, SEMESTA. (Aku tau skolah ni, kat Raub kan, he3x...) Berbalik citer audit kat BT, kitaorang settle lebey kurang dalam kol 8 malam, then otw balik, aku start borak2 ngan dia, aku siap ajak lepak makan minum segala kat Ampang, huh, trus masing2 nak berlawan cakap. Hmmm...takde la senyap sangat pompuan ni, lagi gedik dari aku ada arrr...wawawa...



Aku rasa kitaorang communicate almost everyday, especially thru sms. Kalo masing2 ada citer (especially nak release tensen pasal kije, and nak kutuk bos is the best part, ha3x..) mau bergayut kat tepon lebey sejam, bley? Tu blom pasal kesah2 cinta, skandal2, n sewaktu dengannya. Tadi aku yang ajak dia kuar minum, n kebetulan dia n Ira ada audit kat sana, so lepak la skali.



Frankly, this 2 weeks, dunno wat happen to me la kan, takde la stress ker apa kat opis, so far everything masih bisa di atur (walaupun kije banyak...), tapi selera makan aku kurang, if makan pun just for the sake of nak alas perut, no penghayatan, balik jer, pantang baring, 'jalan' terus,zzzzzz....no 'nafsu' to enjoy (perkataan karaoke tu macam dah ilang terus dari kotak fikiran aku...) n paling menakutkan aku last Friday, bila 'kesihatan' aku turut terganggu, menggelabah btol aku time tu...Isk, scary arh! Jangan la ada sakit lain yang singgah, asthma yang ada pon aku tak larat...nauzubillah.



Nota Kaki Kanan: Esok amik half day, petang nak gerak pi Pulau Tioman, Cuti Cuti Malaysia! In addition, ada anak kawan aku yang umur 5 tahun, kata muka aku macam bintang Bollywood, Mahima Chaudhry, aku sengih tak tau nak kata, ngeh3x...

1 comment:

  1. Aku tak gedik mcm yg digambarkan kat sini.. Aku lah makhlluk tuhan paling seksi..eh silap, aku lah makhluk tuhan yg paling ayu & senyap..

    ReplyDelete