Tuesday, September 28, 2010

Beautiful!

Salam...

Ok! Ok! Sebelum aku stop merepek, ni ada satu cerita riak yang aku nak citer ngan kowang yang berlaku sekitar jam 1.45 petang semalam. Masa aku terkocoh2 nak gi lunch semalam, dalam keadaan tergesa2 sebab waktu rehat dah nak abis, memang laju giler la aku jalan. Kat area receiving dekat ngan kantin tu, memang banyak lori kuar masuk. Ada sorang Indian guy yang usia dalam kategori pakcik2 ni, tengah wat kerja dia la tepi lori tu. Aku tak pernah kenal pun dia, so dia pun sama. Tetiba dia leh stop wat kerja dan berpaling ke arah aku dan bercakap dengan kuatnya sepeti berikut,"You look so beautiful today!" Erkkk??? Langkah aku terhenti, dan aku toleh ke belakang. Eh, takde orang laen kat sini, maksudnya aku la kan yang dia maksudkan? Aku tak pueh ati, "Sorry?" Dan dia ulang balik, "You look so beautiful today. I mean, dengan dressing, colour yang you pakai tu." Biar betik??? Aku kompius yang teramat sangat, siyes! Aku tengok diri sendiri atas bawah, apa yang speselnya kalo aku just pakai blaus labuh kaler itam, seluar ala2 skinny kaler itam jugak dan tudung Ekin kaler corak merah itam (yang aku rasa aku macam bibik bila pakai tudung jenis nih...) dan kasut kerja aku yang ala2 boot tu. Apa yang chanteknya? Musykil!

Tak kesah la kan...ada gak yang mengiktiraf si gumuk pendek ini, ngeh3x...Agaknya macam Mahima Chaudry kot aku nih, tak pon Pooja Bhatt! Dan maybe aku pun patut join America's Next Top Model sebab Whitney dah menang untuk plus size, auw! Owh, Rome!

1 comment:

  1. Laah.. Sini ghumah ko ghupenye. Patut la haku lalu sini mcm kenai jek hueh2..

    ReplyDelete