Thursday, August 6, 2009

Tidak Sehat...


Salam...

Ini adalah wajah saya yang biasa kowang lihat bila saya sihat walafiat. Tapi sengih itu tidak terukir di wajah saya hari ini sebab sudah 2 hari saya demam (actually tak sihat sejak Isnin...sudah ada rasa demam, batuk, selsema...). Sudah gi klinik petang semalam lepas balik kerja, doktor cuma kasik aku ubat demam, selsema, batuk n antibiotik, banyakkan minum air dan kuarantinkan diri sendiri. Tanpa sijil cuti sakit, dengan tubuh yang terasa sangat lemah longlai, kepala berdenyut2, batuk (bak kata Kak Tinie OCC, bunyi macam orang tua tengah nazak, ceh!!!), di tambah pulak, pagi tadi kena 'tembak' dengan 'big boss', huh, aku dah 'jam'! Blank! Black out jap! In front of other people, aku wat macam takde apa2, but for those yang aku shared, hmm...biar Tuhan jer la yang tahu.

Tau tak apa dalam kepala aku bila balik opis tadi? Bohsan la jadik orang innocent, lurus, selalu percaya semua orang pon baik ni...Baik aku jadik jahat, sosial, clubbing, hisap rokok n buat apa jer yang aku tak pernah terfikir nak buat sebelum ni. Sesekali 'happening', biar...biar...biar...Huh! Setan kalau dah datang 'cucuk jarum', memang power siot! Rileks! Malam ni malam Jumaat, bawak2 la ngaji, baca Yassin segala...better kan?

Nota Kaki: Apa punya jantan la pukul isteri dengan tali pinggang, tumbuk muka isteri segala ni...panas baran...Kalau aku, mau terajang mamat tu balik!

2 comments:

  1. Jd jahat mmg sronok.. ~ tp ms kt dunia jelah. Kt akhirat nnt menjawab la kt Tuhan.. huhu.. :P *silap2 dpt byaran 'cash' kt dunia.. huu.. selisih malaikat 44*
    Apa pn sabar byk2 k? Smoga cpt sembuh & ceria2 sokmo pahni.. :)

    ReplyDelete
  2. hmmm sbnrnya tak perlu jadi jahat utk melihat kejahatan dalam diri org lain

    tapikan, bersyukurlah ko masih blh tengok kebaikan dalam hati orang

    penat tau jadi org yg sentiasa skeptikal kat org

    ReplyDelete