Monday, August 24, 2009

Che Pi Sengal!

Salam....

Dear Che Piang! Sila rujuk jawapan ku di bawah! (Maaf ku cilok the one and only gambo yang ku rasa ko nampak ensem dari laman sesawang Facebook mu itew, muahahaha...atau haruskah ku letak gambo model Maybank2u tu, he3x...)

Sunday, August 23, 2009

Tak yah susah-susah

Aku tau ko mesti try bukak blog aku ni dan cuba baca apa isi kandungan (dengan harapan maybe aku ada tulis pasal perasaan chenta lara aku dah luahkan segala duka nestapa, caci nista kat blog ni). Kan, kan?
Peeerah!!!! Aku try click kat nama ko sebab aku nak tau camner Tuhan bole mudahkan ko menembusi blog aku ni? Dan aku tak sangka sampai ko kena bukak blog yang beraddress http://cikpi. blosgpot.com/, wawawawa...Tapi I like ur title, "Blog Ni Takde Title"....So aku memang takde intention lain untuk baca isi kandungan blog ko, ek, ekskius me! Iye, aku tau, pasal perasaan chenta lara tu dah 3x rasanya ko kasitau, yang mende2 tu ko tak pernah rasa pon, so watper la aku menaruh harapan untuk ko bercerita mende2 tu kan? kan? kan? Jangan la samakan aku dengan ko, kita adalah 2 individu yang berbeza, chewah...

Tapi tak payah susah-susah la, sebab blog ni direkacipta khas untuk aku mengomen blog ko (sebab aku takleh letak komen kalu aku takde blog. Atau mungkin disebabkan ceteknya ilmu IT aku, aku tak reti letak komen kat blog ko tanpa adanya blog aku sendiri.)
Part ni aku macam nak riak bangga diri siket (walaupun aku tau sifat riak itu tergolong dalam syirik kecil, huish, nauzubilah...). Timakacih la atas usaha ko merekacipta blog canggih ko tu untuk mengomen blog aku. Dari saat ko menyatakan yang ko dah bley komen blog aku, stress dah mula menyerang aku yang amat sangat! Sampai sekarang aku masih tertekan...sebab aku kan takut ngan ko sebab ko GARANGGGG!!! Waaaaaaaaa...Aku pun buta IT juga :)

So, macam aku kata, blog ni aku buat untuk komen blog ko. Takde niat lain. Sebab tu takde isi lain. :)
Ye...ye...lepas ni ko bley guna untuk komen 2 faveret blog ko yang lain juga; kecek2 dan...aisey lupa arrr lagi satu tu...

Catatan Cikpi untuk si Manja.
Aku suka notes ni...macam bley wat tajuk filem or novel, he3x...

2 comments:

  1. Tu bukan ke gambar hiasan je tu kat atas tu ... takde kene mengena dengan blog entry. Hehehe

    ReplyDelete
  2. Memang takde kena mengena...gambar hiasan saja nak letak, marah ka?

    ReplyDelete