Monday, March 1, 2010

Tok De...

Salam...

Ambo tok de nok update cerito...Sibuk ghetek nge kijo. Oh ya, camner kowang nyer cuti Maulidur Rasul? Balik kampung? Aku plaks...huh, frust terpaksa kensel gi Kuantan...apatah lagi bila kawan2 aku kat sana, sumer ajak datang rumah n ada yang dah plan nak wat barbeque (bak kata dia, macam nak sambut bini menteri, hik3x...) So, cuti aku cuma di penuhi dengan...-

Jumaat, 26 Februari 2010
- Pagi2, siap2 pi kojo, isk3x...orang lain sedap sambung tido kan? Pi opis, sebab coordinate 2nd interbiu untuk position Head of Section ngan my CEO. Ada la 3 orang candidates. Start dalam pukul 9 pagi. Frankly, aku memang ngantuk gilo...Settle dalam pukul 12 tengahari, wat kojo siket2 sampai pukul 1 tengahari. Pastu, pi umah Sha Tuyee, kitaorang gerak pi SACC Mall untuk lunch. After lunch, we did 'retail theraphy', yeah! Beli 2 pasang baju n kasut kerja (dah lama ku usha kasut Bonia itew...). Malam, join Natrah and Iera tengok teater Antara kat Istana Budaya (review lain entry, ok?)

Sabtu, 27 Februari 2010
- Bley tak aku malas nak gi opis walaupun ada kojo bos soh wat? Boleh kan? So, ku bangun awal2, aku pi layan tengok wayang sorang2 cerita 'Niyang Rapik', showtime 11.45 pagi kat MBO Cinema, Galaxy Ampang. Harusla ku nak tengok sebab ada my faveret Shaheizy Sam n Awal Ashaari. Abis tengok wayang, pi cuci kereta, bayaq hutang mana2 patut, then balik umah, golek2 depan tv sampai tertido. Dalam 4 petang terjaga, bangun, solat Zohor plus Asar (tak senonoh btol...), dalam kol 5, aku start mengemas rumah. Berpeluh2 jugak laa...natural sauna! Dalam pukul 6 lebih, aku goreng keropok habis satu bungkus nak bawak pi makan2 kat umah Mahera. Pastu, pukul 7 malam, mandi sambil basuh kain sambil menyanyi dalam bilik air, then solat Maghrib, siap2, pi umah Mahera untuk baca Yassin dan doa selamat. Lepak kat sana sampai 11.45 malam. Then, kitaorang geng2 pulau sambung menyembang kat NZ Wangsa Maju dari 12 tengah malam sampai 3 pagi, hu3x...

Ahad, 28 Februari 2010
- Oleh kerana berembun malam sebelumnya sampai 3 pagi dan mengemas rumah tanpa memakai mask, so awal pagi, ku di serang asthma lagi, haishhh...So, aku join lewat sikit program JobsMalaysia kat Kelana Jaya, dalam 11.45 pagi baru sampai. Oleh kerana sambutan kureng, so dalam 2.30 petang, kitaorang dah blah. Hmm...awal lagi ni...Lantas ku capai handset, ajak Natrah kuar minum, muahahaha...Betul cakap Ady, aku ni jenis tak dok diam. Lepak kat Old Town Kopitiam Ampang sampai 6 petang. Pastu, balik umah, lepas Maghrib jer aku dah pensan, ngeh3x...Well...syok jadik orang bujang taim2 cenggini! Takde siapa peduliks!

Nota Kaki: Cemburu dan bersifat protective tu tanda sayang, cinta, meh? Hmmm..let your heart decide...

No comments:

Post a Comment