Saturday, March 13, 2010

Wedding Lagi!

Salam.

Dari bulan February lagi, banyak jugak jemputan kenduri perkahwinan yang aku dapat. Tapi tak dapat attend. Ni cuti sekolah kembali lagi, meriah lagi ngan kenduri kendara ni. Hari ni Sabtu, aku ke Kampung Kuantan, Kuala Selangor untuk wedding junior aku masa kat UIA, Siti Ruhaizah Abdul Hamid @ Kechik. Ku baik jugak ngan batch derang ni, maybe sebab kitaorang satu kolej and derang ni satu blok ngan adik angkat aku, Si Tina tu dan aku rajin gak ikut budak2 PEPIAS ni pi konvoi raya. Pastu lepas grad, pernah sama2 bercuti ke Cherating, kalo tak silap tahun 2006, naik satu van ramai2. Ok, Selamat Pengantin Baru to Kechik dan pasangannya yang berasal dari Kuala Terengganu, moga berbahagia hingga ke akhir hayat. Jodoh tu memang sampai bila tiba waktunya kan? Well...antara kita 'berempat', Syameen dah selamat dan ada baby, Saba pon dah selamat bertunang cuti Hari Raya Aidiladha last year, Kechik pon dah selamat menikah, so akak la yang last sekali, as usual...he3x...Cool, beb!

Nota Kaki: Kalau ikut giliran budak2 bilik aku kat UIA dulu, antara berempat, aku jer yang bujang lagi, ngeh3x...

No comments:

Post a Comment