Monday, February 22, 2010

Temukan Eri Cinta Dari Namamu...

Salam...

Aku try Kuiz Facebook tadi pasal nama aku, ku wat 2 kali, jom kita tengok apa hasilnya nama MIRZA RIADIANIE ni, nama yang di beri oleh arwah papa aku pada tahun 1978 nih!

1. Pandai menarik hati pasangan
2. Sukar untuk jatuh cinta
3. Romantik
4. Pemurah terhadap hubungan
5. Suka mengkritik pasangan
6. Sentiasa ingin di dampingi oleh pasangannya
7. Suka berterus terang jika perkara itu tidak di senanginya
8. Selalu beremosi
9. Amat cemburu dalam perhubungan
10. Selalu memendam perasaan terhadap individu yang di cintainya
11. Perasaan cinta yang mendalam
12. Amat mudah di pujuk dan berterus terang
13. Sentiasa nekad untuk bersama dengan pasangannya
14. Sukar melupakan pasangan walaupun di lukai
15. Suka menilai dan menjaga perhubungan
16. Elok untuk menjadi ibu yang baik
17. Suka merajuk dan di pujuk
18. Kesetiaan teguh terhadap pasangannya
19. Mudah jatuh cinta dalam masa yang sama???

Hik3x...aku rasa 99% descriptions pasal aku ni betul! Tak tahan dengan romantik itew!

No comments:

Post a Comment