Saturday, March 13, 2010

Natrah Idris 31 tahun!

Beb,

Selamat Hari Lahir ke 31 tahun! (12 Mac 2010). First sekali, aku nak cakap ngan ko, ko dengar sini baik2, ek. Jangan degil!

1. Jaga kesihatan elok2 and kurangkan makan, muahahahaha...(dan untuk aku kurangkan minum ais, hik3x...)

2. Lebihkan gediks ko yang memang dah natural tu (owh, malu aku ngan Fahrin Ahmad seyyyy...), dan aku peliks, gediks aku akan muncul bila ngan ko jer, apsal ek? Genetik nih!

3.Tensen2, ko tau apa yang ko bley buat ngan aku; sms, email or lepak2 makan kat Jusco AU2 or maybe Red Box lagi! Semangat dalaman kita kena kuat, beb! Persetankan mulut2 jahat itew!


4. Teruskan kuat berangan kalo itu yang makes u feel alive, wah gitew!

5. Setuju ngan Cik Jah; Ko tak nak kuat merajuk! Aku kuat merajuk takper Cik Jah kata.

6. Hmmm...yang ni 'berbunga' sikit laaaaaa...Thanks sebab suka kalo aku ngan 'mamat' tu sebab kitaorang sama2 'chumel', muahahahaha...Walaupun tak nampak bayang 'potensi' kitaorang macam mana, yer lah 'dia' pon kategori 'lelaki risiko tinggi'...tapi kot2 jadik ngan dia, aku sanggup berhenti kerja, beb! Jadi surirumah sepenuh masa, wah! Teruskan menyokong aku dan 'dia', hik3x...(Uiks, asal tetiba terngiang2 Lagu Kita Aizat plaks nih, haishhh...)

7. Ko plak, moga dapat lelaki yang best macam Fahrin Ahmad, lalalalalalalalala...(Ker ko memang nak Fahrin Ahmad?)

6 comments:

  1. wahhh..terharu sebab ada citer pasal aku kat blog ko ni..
    yang no 1-5 tu aku setuju habis and yes gediks make me alive...hahahahaha..
    pastu yang no 6 tu aku memang cakap apa yang aku nampak.. serius korang nampak comel together and macam ada chemistry. masa tgk gambar yang korang tunjuk tanda 'peace' tu memang comel.. nampak serasi ajer..
    yang no 7 tu, aku memang nak kat fahrin ahmad.. aku kan suka dream BIG.. tapi, kalau tak dapat dia pon takper (sambil wat muka sedey n tunduk memandang lantai)..
    tapi actually, kalau diizinkan Allah aku bertemu jodoh, biarlah dia seorang yang disenangi oleh family and frens aku..yang penting cik jah suka n bagi green light kat dia..
    hikhik..umur dah 31thn..tapi belum jumpa lagi calon suami kan..tapi aku still rasa hepi and bertuah sbb dikelilingi dan dilimpahi dengan kasih sayang dari family dan kengkawan :)

    ReplyDelete
  2. suka manja + gedik ... hihihihi

    ReplyDelete
  3. Beb, gambar yang mana satu ni? Banyak yang tunjuk peace ni, he3x...Btw, just now ku chat ngan 'mamat' yang ko mentioned malam tadi, 'mamat' yang senyuman kami seiras, 'mamat' tu sangat humble, beb...Hopefully, dia terus sukses dalam kerjaya dia, amin...

    ReplyDelete
  4. Sape mamat tu? Aku kenal ke tak? (kay-poh tahap wali dah ni) ....

    Anyway, to Natrah, hope you had a great birthday.

    ReplyDelete
  5. Uiks, sejak bila Abe adik ni jadik qaypo chi tahap Wali Band ni? Mesti pengaruh Abang Nazim la ni, KONFEM!

    Abe, 'mamat' mano so hok mu nok tau nih, he3x...Banyok segho dale list adik nih, wah!

    ReplyDelete
  6. bila dah tua,,,belakonlah macam tua,,,masuk kelab mencari jodoh,,,ramai yang minat tau

    ReplyDelete