Saturday, October 30, 2010

Kepenatan...

Salam...

"Aku rasa mungkin lepas ni aku akan pergi mencari mood untuk menulis yang semakin hilang.
Mungkin juga ini post yang terakhir & blog ini akan ditutup.
Mungkin akan berhenti untuk menulis di sini."

Cik Nowwa, saya pinjam kata2 mu ini untuk di tepek di sini...sebab saya sedang mengalami feeling itu sekarang, hu3x...Penat mental siot! Mood menulis jer yang ilang tapi mood bercakap so far, ok lagi, muahahaha....ni sumer sebab taik lalat pusaka kat bibir aku ni. Tapi selalunya, kalo aku penat, memang aku akan kurang bercakap, malas nak layan orang, dan suka perhati jer.

Tolong jangan fikir yang aku ni sangat 'giler kerja', ok? Tapi kepenatan aku banyak berpunca dari kerja2 aku, siyes tengah menimbun, dengan company event lagi, tak mampu nak fikir banyak, giler penat. Sepanjang minggu lepas, 3 hari berturut2 aku amik 'pain killer' sebab sakit kepala yang berdenyut2. Cepat lapar sampai pedih perut pun yer, maybe sebab selera makan pun dah susut. Dan hasilnya, hari Jumaat itu, orang2 kat opis ada yang tegur camnih,"Weyyy...nampak susut laaaa...diet ker?" Aku rasa biasa jer, sebab tubuh aku tak jadik cam tubuh Zizie lagi ni, haishhh! Dan bila aku sangat kepenatan, 'keuzuran' ku juga lebih awal dari biasa.

Sebelum berundur, hmm...sepanjang sebulan lebih ni, sampai la ke minggu ni, aku sangat 'kurang senang' di ganggu lelaki2 yang aku tak kenali. Ada la dalam 2,3 orang. Laki orang pun ada, eeeeeeeeeee....Aku kenal pun tidak, tup2 mau ajak kuar, sorry la ek. Dari usia aku remaja lagi, aku takkan keluar ngan lelaki yang aku tak kenal, never! Paling tidak, aku akan bawak kawan2 aku jadik escort. Aku ketawa tak tahan geli hati bila received satu sms pagi semalam yang berbunyi,"Nyanyi dia dalam kereta yer...:) Selamat pagi!" Ntah dari sapa2. Petang sebelum tu, ada khabar angin sampai ke telinga aku, bila sorang Supervisor ni tanya camni,"Mirza, saya nak tanya ni, jangan marah yer...Betul ker dah nak kawen dalam waktu terdekat ni? Kenapa kitaorang tak dapat kad jemputan lagi?" Aku memang tergamam....sebab masa ni lah aku terasa macam mana sorang artis rasa bila tersebar2 khabar2 angin pasal nikah kahwin ni, muahahahahahaha...

Untuk Cik Kodok Manja, jaga diri baik2 yer!

Nota kaki: Lembutkan lah hati kami...

No comments:

Post a Comment