Monday, October 11, 2010

Ini Hari...

Salam...

Akibat bergolek2 manja di atas katil malam tadi, lepas makan ubat selsema, aku tertido dengan jayanya sampai kol 7 pagi! Uwaaaaaaa....aku terbabas tido la, camner leh jadik camni nih? Kunci jam kol 5.30 pagi pun tak sedar, sah! tido mati! Sedar2 jer, langit dah cerah dan handset aku tercampak atas lantai, adehhh...mujur bukan Blackberry noq! Kelam kabut aku bangun, dah la dari umah Keramat plaks tuh. Dalam terhegeh2 tu, kol 8 jugak la aku kuar umah (gilo ko masuk kerja kol 8, ek?). Nak masuk MRR2, aiseyyy...jam giler nak masuk Ampang. Buat2 terer, aku try masuk DUKE, terus NKVE, tup2 area Kota Damansara jam, uwaaaaaa...Dah la first taim lalu, pastu aku tatau nak exit kat mana, muahahahaha...Lagi gubra bila aku nak exit Plaza Tol Shah Alam, aku nampak signboard Bukit Jelutong, erk? Tapi redah jugak, mujur la betul, phewww...Tapi dalam 9.15 pagi jugak la baru den sampai opis, hu3x...

Penat 3 minggu lepas tak ilang lagi, kerja opis yang bertimbun, membuatkan saya sangat tak larat ini hari tapi tahan jer...tang mata usah cakap la...memang nampak bantal jer. Ok! Jangan buang masa, teruskan niat untuk memohon Annual Leave Isnin ni, 18 Oktober! Dan juga cuti raya aji juga! Plant shutdown 17 Nov - 21 Nov, so aku ingat nak amik cuti 16hb, sehari sblom tu, mau kelik Klate, yeay! Hmmm....sedapnya bau kuah laksam....

Nota kaki: Saya suka jejaka pendiam tapi murah senyuman dan memandang dengan penuh kasih sayang....Bercakap bila perlu tapi fikirannya bernas dan penuh kematangan. Menjadi pendengar yang setia, baik dan memahami. Lebih manis jika kami berjauhan, dia merindui celoteh2 keanak-anakan saya, muahahahaha...Saya merindui wajah Uda kesayangan ku itu...

1 comment: