Monday, October 18, 2010

My Monday...


Salam...

18 Oktober 2010 - aku apply Annual Leave (tu pun ada sms dari opis yang masuk, siap call juga...). Pagi2 lagi aku dah merayau ke Batu Caves untuk breakfast nasi kerabu daging bakar dan telur masin (aku marah kat mamat yang amik solok lada terakhir itu!). Then gi CIMB Bank jap, pastu gi PTPTN kat KL Sentral untuk bayar hutang, hu3x...Hmmm...tengok2 balance dan yang tertunggak tu, macam aku mampu la abiskan kot, insya Allah. Takper, bayar sikit2 sampai la abis December 2012 nanti. Masa tu dah 34 tahun, yeah!

Pastu gi merayau jap kat Jusco AU2, beli toiletries dan aku terbabas untuk lunch my faveret gulai lemak cili padi daging salai kat Asam Pedas Melaka. Then, gi Bank Islam, masuk duit 'akaun kawen', pastu bayar hutang2 kat post office. Aisey, lupa plak nak bank in duit insurans tadi. Then, merewang ke Popular, terbabas beli 3 novel karya Lily Haslina Nasir.

Malam, lepak2 ngan 'diari bergerak' kat Leha Kelfood, jadik secretary tukang tulis nama orang atas kad jemputan. Kol 11 sampai umah, online, jap lagi aku mau tido...esok kojo. Gud nite!

No comments:

Post a Comment