Friday, November 12, 2010

Kembali...


Salam... Hu3x...Terima kasih pada junior ku, Miss Eza Faizawatee yang membuatkan aku terasa nak menulis balik. "Saya suka baca sebab Kak Mirza banyak cerita!", muahahahahaha...Sesungguhnya ku sebenarnya agak malu kalo orang baca blog aku sebab aku tak reti sangat menulis. Bahasa pun tak bagus, contents pun lebih kepada pasal diri sendiri jer. Dulu masa kat UIA, aku ada join Persatuan Penulis Wanita Malaysia (PPWM), tapi tak aktif pun. Aku minat nak join pun sebab derang aktif organize teater performance. Aku cuma pernah join skali program kat DBP, dengar discussion pasal kesusasteraan kat Asia Tenggara dengan few AJK persatuan. Aku tau aku tak kreatif sangat bab2 penulisan ni, so kalau ada cabang penulisan yang aku minat nak buat pun penulisan biografi, tapi sayangnya aku tak sempat amik subject ni masa study kat ASK. Hmmm...tak dapat jadik penulis besar pun, jadik penulis blog pun ok la kan?

Masa sekolah menengah dulu pun, aku pernah join Bengkel Penulisan Skrip Drama Radio, tapi uwaaaaaa...memang tak berkemampuan! Dah la kena usung mesin taip ke hulu ke hilir, seksa!

Nota kaki: Penulis lirik lagu yang paling aku takleh gi...

No comments:

Post a Comment