Saturday, October 2, 2010

Manja Alone Lagi...

Salam...
Oleh kerana Cik Manja MALAS MAU LAYAN any work office related matters this weekend (walaupun dia ada bawak balik 2 bundle claims untuk di verify...), tapi jom kita tengok, schedule dia untuk this weekend, ok?
Sabtu, 2 Oktober 2010
1. Makan-Makan Raya Invitation by Min
- Junior UIA ku, kenal sejak matriks lagi, satu blok dengan ku. Dah lama giler tak jumpa sejak ku kuar UIA. Tengok address...Taman Sri Pulai 3, Sikamat, Seremban, Negeri Sembilan, jam 1.30 pm - 5.30 pm.
Status: Tak dapat join sebab baru bukak email pagi tadi, isk3x...Nak plak aku di landa 'sakit orang pompuan' secara tetiba, membuatkan kaki aku agak kejang untuk driving jauh2, konfem jam. Maybe next taim ya...
2. Majlis Silaturrahim dan Sambutan Hari Raya 2010
- Di organize oleh junior2 yang aku memang tak kenal masa skolah rendah kat SK Seri Kepayang, Fair Park, Ipoh. Buat kat skolah, hu3x...Syoknye! Start 2.30 - 6.00 pm.
Status: Asalnya nak join sebab date asal ialah 18/9/2010, bab2 turun Ipoh, aku memang ok jer. Tapi bila tukar date, hmmm...pikir balik, konfem penat nak drive kalo baru balik outstation kan? Sorry yer adik2...
3. Rumah Terbuka Aidilfitri invitation by Puan Mel
- Kalo aku jadik turun Ipoh tu, memang konfem aku akan melencong ke sini. Puan Mel, kawan aku masa stay kat kuarters FRU Ipoh, kira jiran la walaupun lain blok, lain skolah juga. Lost contact berbelas2 tahun. Jemputan di Kuarters Polis Ayer Tawar, Manjung, Perak, dari jam 4.00 pm - 10.00 pm.
Status: Sorry ek, next taim...Eh, abis 10 malam ek? Sempat lagi nak meredah pegi Perak nih, hu3x...
4. Makan2 Raya jemputan oleh Cikgu Ikin
-Hah, yang ni aku leh attend, lagipun kat Kuarters Institusi Pendidikan Lembah Pantai, Bangsar, dari jam 11 pagi - 6 petang. Ikin, kawan aku masa sekolah menengah, satu hostel. Husband dia pun sempoi sebab dah pernah 2,3x jumpa dan bley ingat aku sebab first taim jumpa masa derang dating kat Jusco Mid Valley, terserempak ngan aku tengah kerja kat situ. Dia bertambah ingat bila melihat aku pot, pet, pot, pet berborak ngan Ikin tu, ha3x...
Status: DONE!
5. Baca Yassin sempena Umah Baru & BBQ
- Kawan aku masa satu kelas NLDP Jusco, si Firdaus yang invite. Start 7.00 pm - 11.00 pm kat Taman Melur, Ampang. Pun dah lama tak jumpa sejak aku resign Jusco.
Status: Insya Allah, aku pegi kejap lagi tapi sama ada aku sampai ker tak, aku tak sure sebab aku dapat rasa aku akan sesat bangat! Aku tatau langsung taman tu kat mana, hu3x...Map attached dari Google Map pun aku tak faham, camno? Kalo tak jumpa, balik umah jer la, layan Cerekarama, better!
Ahad, 3 Oktober 2010
1. Eid Gathering invitation by Mayyah
- Coursemate masa kat UIA, still single macam aku, orang Kelantan jugak! Kitaorang bergurau 'beripar duai' sebab abang dia still single, tapi aku kena blaja masak kerutub, adehhh...Start 11.00 am - 5.30 pm kat Taman Zooview, Ampang.
Status: Insya Allah, datang! Rumah pertama yang akan ku serbu esok!
2. Birthday Bash & Open House by Farah
- Kawan masa kat Jusco, pernah jadik bos ku kejap. Birthday party anak no 2 dia. Last taim aku tak dapat attend, so aku rasa this time aku kena redeem balik. Esok, start pukul 1.00 - 5.00 pm kat Taman Puncak Jalil.
Status: Insya Allah datang, maybe konvoi ngan Cik Nat dan Iera Pretty.
3. Rumah Terbuka Aidilfitri Kawan2 Dunia Akhirat
- By Yat, pun kawan masa kerja kat Jusco, satu batch SC, pun members of Lang Tengah Model Search 2010. At Seksyen 13, Shah Alam, start 2.00 pm - 8.00 pm.
Status: Insya Allah, aku sampai dalam lepas Asar.
4. Jemputan Hari Raya by Elly Suhaili
- Junior skolah menengah, muda 2 tahun dari aku, satu hostel, satu dorm masa tahun 1995. Pun lama giler tak jumpa, kalo tak silap, husband dia budak Econs batch aku. Start pukul 11 am - 6 pm @ Taman Lestari Putra, Seri Kembangan.
Status: 50-50, kalo sempat, insya Allah, memang ku redah jugak nih walaupun ada tendency untuk sesat bangat, muahahahaha...
5. Jamuan Raya by Ewa
- Kawan skolah rendah, buat kat umah dia kat Taman Tambun Permai, Ipoh, dari jam 3.00 - 6.30 pm.
Status: Konfem memang takleh join...tapi takper, end of this year, plan bercuti ngan anak2 lagi ek. Maybe kita ke Kuantan?
6. Muzikal Tun Mahathir @ Istana Budaya
- Aku terpaksa tolak 2 ajakan kawan ku yang lain untuk menonton teater ni pada tarikh esok sebab dah janji ngan 2 orang kawan aku yang lain. Tapi, nampaknya esok aku akan menonton sorang2 sebab 2 orang kawan aku tu last minit sumer ada hal. Aku still nak tengok sebab aku memang admire Tun Dr Mahathir dan besday Tun Dr Diti Hasmah sama ngan aku. Dan skrip teater ni di tulis oleh Ismail Kassan, penulis yang sama untuk teater Dejavu yang aku minat. So, walaupun sorang2, redah jer.
Status: Tiket harga RM 55 sudah ku amik, jangan luper esok, 8.30 malam, ek?

2 comments:

  1. Yop pun tak dapat nak join majlis hari raya di sk sri kepayang walaupun ajk program itu sebahagiannya adik-adik yop.

    ReplyDelete
  2. izinkan yop copy gambar n sedikit info dari n3 ini tentang sk sri kepayang.

    ReplyDelete