Sunday, August 15, 2010

Together Gether...

Salam.
Sajer nak tepek gambar2 gi tengok Cuci The Musical 2 ari tu, 7 Ogos 2010 @ Istana Budaya. Malas nak komen banyak tapi personally, aku lagi suka yang 1st, lagi kelakar sebab ada AC Mizal dan Adibah Noor. Tapi Nabil dan Jaclyn Victor pun oklah, not bad. MOJ! Afdlin tetap di hati, yeah!

Antara 'ahli jemaah', geng2 pulau seperti biasa. Well...Abang Long memang suka bermanja ngan aku kalo posing, muahahahaha...Jangan marah, Kakak Seripah!

Saya suka ini gambar!

Pemegang tiket mengikut bulan kelahiran - Y06 milik Sha Tuyee, Y07 milik Mek Ani dan Y08 milik Abang Long Ensem! Dan hasilnya, aku menjadi mangsa tumbukan Abang Long di lengan sebelah kiri aku bila dia 'kerasukan' gelak tak hengat...'gedebuk'! di tumbuknya aku, adehhh...Abang Long! Adik telah mengadu tentang kelakuanmu pada Abang Ngah Ensem Jugak melalui sms seperti biasa! Sakit taw!

Sesi autograph! Saya suka sama itu Vanidah Imran dan mau rebonding rambut seperti dia lepas raya ni. Tolong la kuatkan azam untuk susut seperti dia juga, ok? Jumpa Jaclyn Victor untuk ajak duet lagu Cinta kat Red Box tapi tak terluah ngan kata2, cuma dalam hati jer. Akhirnya dapat jumpa in person Afdlin Shauki dan Awie; both of you memiliki vokal yang best siot! Hans Isaac, giler ensem! Lagi bersemangat aku nak amik diving licence pas ni, hu3x...KKN!

Nota kaki: Mau jumpa Tun Dr Siti Hasmah...kitaorang sama tarikh lahir!





No comments:

Post a Comment