Tuesday, August 3, 2010

Kawan Lama...

Salam...

Actually, lepas abis 2nd audition JKKN ari tuh, aku takde plan ke mana2. Ingat nak lepak umah jer, sambil wat kerja ofis yang aku bawak balik. Abis audition, makan KFC dulu ngan classmates sumer, tup2 terjumpa kawan lama masa kat UIA, Nuwal Fadhilah Ku Azmi. Lama gak kitaorang borak kat tepi jalan tuh, adala sejam berdiri kot. Btw, thanks atas tawaran ko untuk menjadi student vokal aku yang pertama kategori Red Box, he3x...Siyes aku terkejut bapak beruk masa dapat sms ko itew! Tapi ko pon tau kan, aku tak baper pandai teknikal vokal ni, so terpaksa la aku tolak walaupun ko sanggup nak bayar. Tapi penghargaan bagi aku tuh, he3x...

Sampai umah dalam 3 petang, online jap. Tup2 terbaca invitation birthday party kat Putrajaya; anak junior skolah aku. Wah! Menarik nih...dah lama tak jumpa, adala 14 tahun kot. Yang invite tu, adik dorm aku dulu, Si Syam. Tapi macam tak best gi sorang2, hmmm...ku ajak budak batch dia lagik sorang, dok kat Kondo Sri Maya depan umah aku ni jer. Yang ni pon dah 14 tahun tak jumpa. Kebetulan dia free, so ada la kawan nak gi sana; makan la...apa lagik.

Lepas Maghrib, gerak pi wedding reception kat Pandan Jaya; classmate aku masa Form 4 & 5, sama2 pengawas sekolah dan anak buah aku taim kadet polis. Tahniah yer, Puan Sabrina...Ko masih maintain vogue seperti dulu. Welcome to KL, beb! Semoga perkahwinan kali ini kekal sehingga ke akhir hayat, aminnnn...Walaupun invitation last minutes, kawan lama punyer pasal, aku datang jugak walaupun hujan non stop. At least ko ingat untuk ajak, aku hargai itu. Dalam 9 lebey, antar Diza balik, sempat lepak umah dia. Cantik Kondo Sri Maya tu, berkenan aku....

Nota kaki: Seronok dapat borak ngan Abang Ijat just now...

1 comment:

  1. Wei kau ni, siap letak nama penuh aku daaa...glamer haram aku dlm blog kau hehe
    tp aku tetap serius kalau kau boleh ajar aku vokal, ye lah kau kan pi audition utk Koir Kebangsaan (walaupun kecundang). mana tau in the future dh upgrade, boleh lah jadi student pertama kau. Kita boleh buat kelas dalam Red Box hehe

    ReplyDelete