Sunday, August 15, 2010

Blaja swimming...

Salam.
Hai! Hari ni dah 5 hari umat Islam berpuasa, cepat jer kan? Aku? He3x...aku tak berkesempatan berpuasa lagi ni, uzur syar'ie plak Subuh 1 Ramadhan tu, frust betul aku, siyes! Awal seminggu plak bulan ni. Mujur aku sempat ganti 1 hari lagi hari Isnin tu, 9 Ogos, bley? Malam sblom tu, aku tak bley tido, tatau kenapa. Kejap2 terjaga, padahal aku dah golek2 atas katil sejak 10.30 malam. Hmm...macam2 mende aku pikir. Mujur jat ofis siang tu, aku tak mengantuk. Balik awal, berbuka ngan Sha Tuyee kat area dekat2 umah. Oh ya, since July 2010, saya sudah sewa bilik kat umah Sha, somewhere kat Batu 3. Dekat sesangat ngan ofis aku. Weekend aku balik Keramat. Tengokla, lagi 2 tahun, aku plan nak beli umah sendiri; tak sure lagi kat area mana. Kalo taim tu dah kawen, maybe ku carik area Shah Alam la kot, especially yang dekat ngan skolah. Eh, ni apa merepek citer umah ni, he3x...
Hu3x...akitiviti lepas solat Isyak, sebelum Ramadhan menjelang! Berendam di kolam renang! Aku kan nak blaja swimming after raya, insya Allah. So, ni cuba2 berendam kat swimming pool kat Tingkat 1 apartment Sha nih. Di bawah pengawasan Cikgu Sha Tuyee. Ok, memula blaja floating la dulu la, ek? Oleh kerana gayat, aku bergayut kat tepi kolam tu dulu, hik3x...Cuba kalo lepas tangan tu, konfem tenggelam balik! Sejam jugak la aku berendam, dari 9 - 10 malam. Balik, mandi2 shower, cuci rambut, tengok tv jap, 11 malam aku dah tido, zzzzzz...penat swimming, muahahaha...Kesannya, esok aku travel ke Pekan, mabuk sampai malam!
Nota kaki: Adik2 aku cakap aku makin gumuk, uwaaaaaa...Kena cepat blaja swimming nih!

No comments:

Post a Comment