Sunday, April 4, 2010

Wanita Pilihan...Maskulin...

Salam...

Gediks tak title entry aku yang nih? Ha3x...Jom baca!

Apakah 5 perkara yang anda perhatikan bila bertemu seorang lelaki?
Saya akan melihat dari segi cara dia berfikir, kelakar atau tidak, cepat melenting ker apa, adakah kitaorang berkongsi beberapa perkara yang sama seperti hobi, minat, etc, dan kalau keluar, automatik aku akan usha, mamat tu gi surau ker tak bila taim waktu semayang, he3x...

Ciri lelaki bagaimana yang anda idamkan?
Saya tertawan dengan lelaki yang cakap lemah lembut dengan saya, penuh kesopanan dan kesusilaan, walaupun dia tak banyak cakap tapi dia tahu bila perlu bertegas dengan saya yang kadangkala sukar dikawal, romantis dan sayangkan saya, kelakar dan boleh buat saya ketawa naturally, menjaga perkara2 yang wajib seperti solat dan puasa, bijak dan berjimat cermat dalam menguruskan wang belanja, berkongsi minat yang sama seperti muzik, jalan2, etc, dan tinggi, yeah! Oh ya, lelaki manja juga!

Ciri lelaki yang bagaimana membuatkan anda jelik?
Pinjam duit perempuan! Poyo, perasan bagus!

Apakah sifat-sifat wanita yang boleh mengkagumkan lelaki?
Eh...patut tanya lelaki la kan soklan ni? Maybe derang suka pompuan yang pandai masak, bijak dan semestinya cantik kot! Physical attraction kena ada, rasanyalah...

Pengertian cinta dan adakah anda sedang bercinta sekarang?
Seumur hidup 32 tahun tak pernah rasa, so tatau nak komen apa, berangan banyak la, ha3x...Minat orang ada lah, tapi bercinta tarak. Status? Still available, ok?

Warna lelaki yang seksi bagi anda?
Hmmm...kaler apa ek? Putih ker hitam?

Jika di beri peluang berdampingan dengan selebriti lelaki tempatan, siapakah pilihan anda?
Semestinya my faveret Shaheizy Sam! Dapat watak jadik mak dia pon takper! Kalo menyanyi, nak duet dengan Anuar Zain lagu 'Kini Bebas' dan jadik model video clip 'Selamat Malam' Faizal Tahir, he3x...

Pewangi kegemaran anda dan untuk lelaki?
Aku sendiri pon pakai body spray Impulse jer tak pon perfume roll on Silky Girl, he3x...Paling mahal aku pernah beli pun Euphoria CK. Tahun ni maybe nak beli Be Delicious DKNY kaler ijau tu as besday present untuk diri sendiri. Kalo untuk lelaki? Tak kisah kot...janji wangi!

Apakah erti kemewahan bagi anda?
Banyak duit!

Apa yang anda lakukan ketika kecewa bercinta?
Mula2 mungkin menangis sampai sakit kepala, ha3x...Pastu menyibukkan diri dan cepat2 carik skandal baru, yeah rite!

Jika diberi peluang kembali ke masa lalu, apa yang ingin anda lakukan?
Nak pandai Matematik! I hate Maths!

Apakah perkara yang sudah lama anda tinggalkan dan teringin nak lakukan sekarang?
Menari! Menari! Menari! (Bukan clubbing yer...)


Sifat diri yang ramai orang tak tahu?
Kurang keyakinan diri, selalu rasa rendah diri, kuat membebel, garang wooo...

Apakah yang terdapat di dalam beg tangan anda?
Beg duit, handphone Nokia yang takde kamera, ubat lelah saya, kunci rumah dan kereta, bedak Baby Johnson, perfume roll on Silky Girl, lip balm perisa strawberry Nivea, lipstick Skin Food, mini organizer, Buku Rawatan Klinik, kad pekerja.

Sifat diri anda yang semua orang sedia maklum?
Banyak cakap? Memiliki sifat keibuan yang tinggi, piiiiiiirahhhhhh!!! Eh, membebel tu keibuan apa....

Apa aktiviti seharian anda sekarang?
Kerja, kerja, kerja...

Tempat dan aktiviti santai kegemaran anda?
Saya suka Pavilion sebab ada Red Box Plus. Saya suka menyanyi, walaupun sambil memandu, takde masalah bagi saya. Saya juga suka shopping yang tak di rancang. Walaupun tak pandai berenang, tapi saya suka mandi sungai, air terjun, bercuti ke pulau yang cantik2 atau mana2 tempat menarik. Dan saya paling suka menghabiskan masa dengan kawan2 dengan makan2, lepak kedai mamak, breakfast pagi minggu, etc. Saya juga suka beli buku walaupun tak habis baca, he3x...

Kereta idaman anda?
Ehmmmmm...Honda Jazz!

Sukan kegemaran anda?
Hoki (walaupun tak pandai main dan tak cukup stamina, hik3x...), badminton dan volleyball. Nak try futsal tapi sampai la ni takdo peluang laie...Dengan harapan, masa main futsal tu, ada orang usha nak amik aku jadik model Sunsilk, wah! Ko mampu?

Apakah konsep perkahwinan idaman anda?
Tradisional...nak pakai baju kurung songket bunga tabur kaler merah darah ikan, ada persembahan tradisional macam ghazal, tarian zapin segala, gamelan juga...Dan aku nak menyanyi jugak taim wedding tu tapi lagu balada, 'Janji Kasih', wah!

Destinasi bulan madu idaman anda?
Mauritius atau Maldives atau New Zealand. Kalo dalam Malaysia, maybe pulau2 yang saya tak pernah sampai lagi. Kalo Asia Tenggara, maybe pulau2 kat Thailand jadik pilihan, chewah...

Perancangan anda untuk masa depan?
Pengurus rumah tangga! Mahu membesarkan anak2 dengan tangan sendiri, wah! Terutama kembar bongsu saya; Amir dan Amira (ewah...bley tak ko berenti berangan, ha3x...)




2 comments:

  1. Hhahahhahaha..ok...tak tercapai akal aku nak berangan sampai mcm ni...

    ReplyDelete
  2. Nowwa, berangan tu best sebab create something ikut imaginasi kita, he3x...

    ReplyDelete