Saturday, April 10, 2010

Ahad dan Rehat...

Salam...

Hai! Kejap jer...hari ni dah Ahad, 11 April 2010. Nak buat apa ek hari ni? Hmm...actually, kerja opis aku tengah belambak gilo, tapi aku malas nak fikir, bley tak? Sebab apa aku malas nak fikir? Sebab aku dah 3 minggu kerja tanpa cuti rehat, ok? Sabtu Ahad pon aku datang opis, wat kojo. Hari biasa usah citer la, tiap2 hari balik lewat. So memang patut kan aku rehat jer weekend ni, sebab lepas ni aku akan sibuk kaw2 punyer, sampai nak luruh jantung segala, isk3x...Bos nak marah pon, marah la, tadah telinga dengar jer, he3x...

Hari ni aku nak basuh baju, kemas bilik, merapu kat blog, baca suratkhabar, tengok tv, etc...Pagi tadi dah breakfast nasi dagang dengan teh o suam kat Setiawangsa. Ni dah rasa ngantuk balik nih, he3x...Hmm...dah 2 bulan 7 hari aku tak karaoke...macam mana agaknya rupa suara aku sekarang? Adakah masih macam Rossa?

Oh ya, untuk kawan aku, Zaidah @ Jai anak Wak Sikun (yang dalam gambar tu...), Selamat Pengantin Baru, beb! Sorry, tak dapat datang kenduri semalam. Semoga berbahagia hingga ke anak cucu, amin...Eh, kenduri sebelah pihak lelaki, bila ek? Kat Perak kan?

Nota Kaki: Tido itu nikmat...

3 comments:

  1. Minimum order berapa? Aku ingat macam nak order bulan May ni, tapi nanti aku konfem balik ek? (ko macam tau2 aku tengah usha coklat ko kan?)

    ReplyDelete
  2. Laaa..tak kisahla tengokla yang mana ko nak..May ada promotion ni..10% discount..

    ReplyDelete