Saturday, December 12, 2009

My Farewell @ Sabak.

Salam...saja nak share gambo2 terakhir aku kat ACSB. Ku sudah tender 10 November lalu dengan cukup notis 1 bulan. Ni adalah keadaan meja aku sehari sebelum last day, bersepah macam biasa (orang ingat ku tamau resign sebab ku sibuk macam biasa, he3x...)

Ni adalah Restoran Sabak, tempat department aku wat farewell untuk aku. Tak jauh ngan opis, kat Taman Melati jer, dari tepi MRR2 pon bley nampak. Few times gak ku datang makan kat sini sebelum ni termasuk taim farewell Encik Onn, ex-Operations Manager OCC (ku yang sibuk2 actually taim tuh, ha3x...)

Baru sampai...keadaan lengang. Kitaorang gerak pas opis hour. Muka aku ngantuk macam biasa, he3x...

Natrah tukang amik gambar. Pasal makan, dia memang laju!

Ku suka seafood, tapi tak makan banyak, ha3x...

Apa2 hal, ku memang carik ni dulu, he3x...Sedap tau ayam masak merah dia tu.

Ku goreng sendiri tau!

Pantang nampak kamera, macam biasa!

My clerk, Nur Aimi dan kawan sebelah meja, Linda.

Not bad la dia nyer steamboat. Kitaorang lepak kat situ sampai 8 lebih, tapi ada yang dah balik awal terutamanya yang dah ada family. Kitaorang yang bujang2 ni, bila2 masa jer leh balik, he3x...

Nota Kaki: Plan gi steamboat lagi, celebrate besday Pok Yie, 3 Januari 2010, jom!

No comments:

Post a Comment