Saturday, December 12, 2009

Cinta Pulau Perhentian...

Salam...

He3x...ini cerita Ahad lepas, 6 December 2009. Baru ada masa nak tepek gambar kat sini. Hari tu, ku ada kenduri member masa kije Jusco Mid Valley, pasangan Kak Mimi dan Pok Li kat Bandar Tun Razak, Cheras. Ni kenduri sebelah Pok Li. Belah Kak Mimi dah settle masa raya haji ketiga kat Penang. Ku menumpang keta Ayah Pi, gerak dalam pukul 12.30 tengahari. Hmm..nampak sangat aku pendek kan di apit 2 jejaka tinggi lampai itew...

Minah yang tak pernah lekang ngan spek itam nyer, hu3x...Saper lagi kalo bukan Sha Tuyee! Aku ni sometimes jadik PA dia, sebab jadual kerja dia selalunya ku tau, ha3x...

Selamat Pengantin Baru - Kak Mimi dan Pok Li! Hubungan yang terjalin selepas 11 hari balik dari percutian Pulau Perhentian 2008. Padahal sebelum tu, kitaorang memang satu geng sejak dari zaman kerja Jusco Mid Valley. Lama gak tuh...taim tu, masing2 dah ada boipren awek masing2. Tu la kan, jodoh kita tatau camner. Dah kenal lama sebagai kawan, tup tup...jodoh depan mata jer, cuma masa tu jer yang lambat dan tatau bila.

Semoga berbahagia sehingga ke akhir hayat, aminn...Tahun depan turn aku plak la kot, ha3x...Mama aku dah tanya2 ni, gubra plak aku dibuatnya. Mama aku soh carik lelaki yang lagi tua dari aku, jaga semayang, tak ensem takper janji hati comey. Bila dia sebut tak ensem tuh, aku dah terbayang muka seseorang, wawawawa...sengal kan?

Kitaorang blah dalam pukul 2 lebih. Tup tup, Abang Nazim sms soh tunggu dia plak coz dia dari kenduri kat Sungai Koyan, Pahang. So, ku dan Ayah Pi gi solat Zohor dulu kat masjid berdekatan. Lepas semayang, Ayah Pi kata Abang Nazim tak jadik plak nak pi kenduri sebab taim dah habis. So, dia ajak kitaorang lepak minum kat Ampang. Ku ok ajer cuma kesian ngan Ayah Pi sebab dia tak baper sehat. Kitaorang lepak dari pukul 4 petang smpai pukul 6 petang, kitaorang bertiga jer; Manja and The Boys! Habis bukak cerita zaman study kat UIA, dan beberapa citer laen seperti cita2 asal Abang Nazim, hu3x... Mamat tu memang banyak cakap!

Nota Kaki: Nantikan Cinta Pulau Lang Tengah tahun 2010...

No comments:

Post a Comment