Tuesday, December 29, 2009

Terlanjur Cinta...


(Rossa)
Waktu bergulir
Lambat merantai langkah perjalanan kita
Berjuta cerita terukir dalam
Menjadi sebuah dilema

Mengertikah engkau
Perasaanku tak terhapuskan

(Pasha)
Malam menangis
Tetes embun membasahi mata hatiku
Mencoba bertahan di atas puing-puing
Cinta yang tlah rapuh

Apa yang ku genggam
Tak mudah untuk aku lepaskan

(Korus)
Aku terlanjur cinta kepadamu
Dan tlah kuberikan seluruh hatiku
Tapi mengapa baru kini kau pertanyakan cintaku

Aku pun tak mengerti yang terjadi
Apa salah dan kurangku padamu
Kini terlambat sudah untuk dipersalahkan
Karna sekali cinta, aku tetap cinta….

(Rossa)
Mencoba bertahan di atas puing-puing
Cinta yang tlah rapuh

(Pasha)
Apa yang ku genggam
Tak mudah untuk aku lepaskan…

(Ulang Korus)


Nota Kaki: Hik3x...tak sabar plak nak gi melalak kat Red Box. Ada kawan nak duet ngan aku lagu ni, Terlanjur Cinta. Ku rasa macam tak lepas jer part Rossa tu, agak tinggi plak untuk aku. Redah jer, praktis banyak kali, sure ok. Btw, Ahad baru ni, junior sekolah called, request aku nyanyi masa wedding abang dia 23 Januari depan. Aiyo!!! Ku bukan pernah nyanyi untuk kenduri kawen orang, apatah lagi dia kata ni surprise untuk abang dia, bley? Macam la aku ni artis penampilan istimewa kan? Plus, nyanyi karaoke jer, kalo live band, harusla ku meroyan lebih sikit, huhuhu...Ku tak decide lagi camner tapi dalam kepala macam dah terfikir lagu2 yang nak nyanyi, bley? Dia soh nyanyi dalam 2,3 lagu such as Krisdayanti nyer lagu. Hmm...mestila lagu bertemakan cinta kan? Mmmmm...."Mencintaimu" macam ok, "Bukan Cinta Biasa" Dato Siti pon macam ok. Kalo ada cadangan lain leh kasik gak, timakacih...

No comments:

Post a Comment