Thursday, October 1, 2009

Tsunami...

Salam...

Sudah 2 hari sakit kepala, sebab? Mentally tired...semuanya pasal kerja, non stop dari pagi smpai petang, makan lewat, kurang mood nak bercakap dengan orang, etc, tapi masih mampu bertenang, redah jer... Bila ofis kosong dah sunyi senyap, baru aku terhegeh2 turun tangga, balik...Ni rasa mual nak muntah, hiyyyy...mana tak muntah, walaupun kat umah, otak dok pikir kije opis lagi, waaaaaaaaaa....Salah sorang kawan aku yang menerima nasib yang lebih kurang sama this week, adalah Che Pi. Semalam dia dah MC sebab migrain, tekanan darah rendah sebab letih. Kerja dia pon tengah berlambak. Hmm...ko rasa ni ada kaitan ngan tsunami kat Sumatera tu ker, maka kepala kita turut 'tergegar' sama???

Nota Kaki: Bila la aku bley clear balance leave aku 13 hari lagi nih...

2 comments:

  1. Jomlaa..kursus masak ngan aku..amik 2 hari..hujung bulan ni laki aku ke Kuching 26th-30th...

    ReplyDelete
  2. Worait! Apa2 hal, ku update ko, aku pon tengah plan nak clear leave ni. Thanks, beb!

    ReplyDelete