Wednesday, October 21, 2009

Aku dan Temerloh.

Salam...

Ari ni cuti, ada hal kat Shah Alam. Malam tadi aku meredah ke sana ngan Pok Li n Shahril (gua suka kalo kuar ngan kawan2 lelaki, gua sorang jer pompuan sebab gua rasa macam Ella and The Boys, ha3x...), then lepak minum kat Restoran Khalifah, Seksyen 7, pukul 3 pagi baru smpai umah. Oleh kerana tido tak cukup, so settle jer urusan kat Shah Alam, smpai jer umah, ku pulun tido tak hengat! Memang tak sedar apa2 dah, kroh...kroh...Ni ngantuk ku masih bersisa...

Oklah, nak tido. Esok, nak bangun awal. Rutin bulanan ku seperti biasa, turun Temerloh, yeay! Esok handle interview Penyelia Tol. Kalo sempat, leh singgah kedai Pak Usop Ikan Patin, nak makan faveretku sambal ikan bilis tempe nya yang sangat sedap dan pedas itew lawan ngan ais jagung, beh! beh! Kalo sempat, nak jupe Che Din, OM kegemaranku, he3x...nak citer2, macam biasa. Eh, next week pun turun Kuantan lagi, suka! suka!

Nota Kaki: Masa aku kecik dulu, tiap2 minggu mandi Sungai Pahang @ Temerloh, best woooo...Tempat jatuh lagi kan di kenang, inikan pulak tempat bermain...

No comments:

Post a Comment