Monday, May 3, 2010

Penat Tak Hengat...

Salam...

Hu3x...lama tak update, aku sibuk dan penat tak hengat! Actually, aku baru balik dari Teluk Batik malam tadi setelah 4 hari 3 malam berkampung kat sana, ada company event. At the same time, kerja pun memang tengah banyak, memang hectic. Hari ni pon terus masuk kerja walaupun kepala dah 'ting tong' sebab tak cukup tidur, sakit kaki lagi, memang exhausted. Mujur la sebelum gi ofis, aku amik 2 sudu teh Jus Tok Guru n lepas breakfast sejibik multivitamin. Itu jer la yang support aku sikit. Memandangkan hari ni bos2 besar semua pi HQ coz derang ada meeting ngan GCFO, so tepat 5.30 petang, kitaorang cau, yeah! Masing2 muka toya kepenatan...Ok lah, aku nak mandi dulu, apa yang aku wat kat Teluk Batik, ku citer kemudian, tapi so enjoy sebab 127 staff yang pegi, semua kepala gila2 dan sporting, best! best!

Nota Kaki: Cik Pya saya sudah pandai menyanyi 'Tanya Sama Pokok' walaupun baru berusia 2 tahun 9 bulan, kagum! Btw, Selamat Hari Pekerja!

No comments:

Post a Comment