Monday, May 3, 2010

Hepi Besday, Bro!

Ex-tutorku, Abang Ejat,

Selamat Hari Lahir ke 38 tahun! Semoga berjaya menghabiskan Bachelor Degree in Performing Arts (Drama) tahun ni, amin...(sure score punyer nih...), usia tidak menghalang kita untuk menuntut ilmu, ok? Semoga sentiasa murah rezeki, ada masalah kita boleh share, takde hal punyer, I'm willing to listen, he3x...(walaupun ko selalu ngata aku "Eeeeeee...pompuan giler...", ha3x...). Thanks for being a good elder brother masa ku study kat ASK dulu (sebab ko yang sudi hantar aku balik tiap kali abis production kat Matic dengan naik Wira Aeroback kaler grey plat no WJV 5472 sebab aku fobia kena kacau ngan orang gila seks, isk3x...). Aku jugak masih ingat ko pernah sepak punggung aku taim tengah rehearsal Teater Klasik 'Taufan' sebab aku 'terleka' tak ingat skrip, hu3x...Dan jugak, ada satu kali aku sangat bengang ngan ko, lalu aku merajuk tamau bercakap ngan ko, taim break ko datang makan dekat ngan aku sambil tanya," Awak marah kat saya yer?" Ha3x...kelakar kalo ingat balik sebab taim tu aku memang cover habis tamau kasik ko tahu yang aku memang tengah majuk ngan ko, ha3x...(gelak ala2 Siddiq Segaraga!) Dan aku jugak masih ingat betapa terkejutnya aku bila dapat sms dari ko yang menyatakan best friend ko, arwah Abang Mie meninggalkan kita semua (masa tu aku terngiang2 statement arwah yang nak tolong buat alas dulang hantaran untuk wedding aku nanti, isk3x...) sebab beberapa minggu sebelum tu, ku sempat tanya khabar dengan arwah pasal kesihatan dia. Eh, ternostalgia plak aku. Btw, hope our friendship kekal sampai bila2, kalo ada masa saya memang akan gi tengok show2 ko sebagai tanda sokongan (ku sempat tau tengok 'Ribut' ari tu!). Oh ya, nanti ku belanja ko karaoke, yeah! Kita ajak yang lenlain skali!

Nota Kaki: Masih ramai yang ingat aku ni anak bongsu, yang ada ramai abang atas aku, he3x...so 'budak' meh aku ni?

No comments:

Post a Comment