Saturday, February 20, 2010

Uptown Gurl.

Salam...
Hai! Apa plan kowang wiken ni? Aku? Takde apa2 sangat, maklum la, orang bujang yang takde life kan? Pagi aku gi ofis.Tu pon gi lambat sebab aku terjaga lewat gilo, he3x...Serius aku tak sedar langsung sampai la Assistant aku called tanya something. Penat sangat la tu sebab semalam, meeting CA kitaorang ngan Encik CEO abis lebih kurang 11 malam. Tau tak start pukul baper? Start pukul 3 petang, ok? Lebih kurang 7 jam la ek (tolak 2x break solat Asar ngan Maghrib). Siap order Pizza Hut untuk dinner, Encik CEO kasik permission kitaorang yang kebulur ni melantak sambil discuss, yeah! Pagi ni, ku sampai opis pon dalam 11.30 pagi, settle mana patut, lepas Asar, ku blah ler. Minimum 4 jam bley claim RM 30, he3x...

Dari ofis, ku pi Uptown. Actually janji ngan derang ni, pukul 7 malam, tapi 5.30 petang aku dah tercongok kat situ. Ayyo, awal gilo la plaks. Untuk pengetahuan kowang, seumur hidup aku, Uptown ni aku sampai tak sampai 5x lagi kot, siyes...Kalo soh pi sorang2, memang aku tatau Uptown ni celah mana sebab sebelum ni kawan2 yang bawak. Tapi tadi berjaya gak meredah sorang2, ingat2 lupa jer kat mana. Ok, derang ni sumer kawan2 aku masa study kat IIUM. Yang sebelah aku tu, Sue, course Engineering. Belakang dia, Nana, satu course ngan aku, rapat gak ngan aku sebab bilik dia sebelah bilik aku (dia rajin cabut rambut gatal aku, he3x...) n sebelah Nana ialah Rina, satu course ngan aku jugak. Ku saja join derang lepak, ingatkan nak makan kari kepala ikan kat situ, tapi tutup la plaks...Oppps! Posing aku tu bukan nak menunjuk cincin yer...harusla tu the one and only cincin langkah bendul aku, he3x...Lagi satu nak riak nih...Rina cakap muka aku sweet, I like!!! Malu mak!

Owh, ada lagi sorang, yang kecik comey rambut ala2 heroin Hindustan Rani Mukherjee tuh. Nama dia Siti Fatimah or Tim, satu course ngan aku jugak. Lama jugak ku tak jumpa dia, dalam 3,4 tahun gak kot. Kitaorang lepak makan2, borak2 sampai 9 malam. Hmm...pasni, plan nak pi karaoke kat Red Box The Curve, kena ajak sekali si Mai yang gilo tuh, hu3x...Esok, Ahad nak watper ek? Hmm...'Adnan Sempit' tak tengok lagi, 'Valentine's Day' romantik komedi ada Jessica Alba pon ku tak tengok lagi, amacam?

Nota Kaki: Bulan Februari 2010 sudah hampir ke penghujungnya...cepat sungguh masa berlalu...




No comments:

Post a Comment