Saturday, February 6, 2010

Chill...

Salam...

Memandangkan aku tengah 'hangat ati' nih...apa kata ku release jap ngan memikirkan mende2 menarik untuk di pikir? Antaranya ialah bab bejalan2 ni kan? Walaupun trip nak ke Pulau Lang Tengah in progress, (kalo takde aral, insya Allah, kitorang ke sana cuti Wesak Day nanti...), bila godek2 internet ni, hik3x...macam ada few places nak tambah lagi dalam list, bley?

1. Lake Kenyir Resort and Spa
- Yeah, saya sangat terpesona dengan view chalet nih...sangat cool untuk berehat2, membawa diri dari fikir macam2 mende. Bley cover tido puas2, habiskan masa dengan membaca dan lepak2 kat balcony chalet tu doing nothing, layan jer...Pastu ada spa, salah satu lagi mende yang ku suka buat; facial treatment, body massage segala, best! Kalo agak2 borink nak lepak bilik, ada jer aktiviti nak wat macam lake cruise, jungle walking, bagi kaki pancing, kat sini maybe sorga untuk kowang, kayak, cycling, ada waterfall, bird watching, masuk gua (I like!!!), etc. Resort ni termasuk dalam group company aku, so kalo tak silap, staff ada special price, wah, menarik! HR Assistant aku yang nak kawen bulan April ni, dah usha tempat ni untuk honeymoon. Hmm..kalo Management Gathering bulan April ni tak jadik wat kat sini, ku kena la kumpul duit nak datang sini. Mahal wooo...Harga untuk Deluxe Chalet ni jer dalam RM 440 satu malam, adeh...rasa nak tercekik gak lah...Takper, masuk dalam list next year!
2. ATV Adventure Park, Kemensah
- Selain dari main paintball dan futsal, ni antara aktiviti yang aku nak try dalam birthday wishlist aku last year, ngeh3x...Yang ni kena ajak ramai2, baru happening sebab meredah hutan menuju ke air terjun, best siot! Nak tau harga, sila check kat bawah ni ek...(yang ku cilok dari paper Kosmo...)
Amacam? Ada sesaper yang berminat? Tolong organize untuk besday aku this year, bley? Wah! Diva sangat ko kan???


3. Eagle Ranch Resort, Port Dickson
- Masa ku nyibuk2 kacau Fariz n Noorul carik venue untuk event collective bargaining bulan March ni, tup2 terjumpa tempat ni. Wah, teruja lagi aku! Tetiba mood bertukar Brokeback Mountain, ha3x...Harga sangat ok, aktiviti pon happening. Ada paintball, ATV ride, go kart (owh, yang ni pon den tak pernah cubo laie...), canoeing, horse riding, pastu yang lain tu aktiviti macam teambuilding segala lah. Ni kalo gi taim wiken pon ok, ramai2 ngan kawan2. Jom!

Nota Kaki: Krabi, Thailand dan Laguna Redang Island Resort, Terengganu masih dalam list...

No comments:

Post a Comment