Monday, November 9, 2009

Saper 'Mamat' Ensem tu ekkkk...

Salam...

Semalam Ahad, tak wat apa2, pagi pulun tido, jap bangun, jap tido smpai pukul 11 pagi. Pastu dalam lepas Zohor, kuar pi Central Market. Huh, ku rasa dah bertahun2 ku tak datang sini, CM sudah berubah wajah! Memula sampai area situ, agak2 bingai nak carik parking, berpusing2 aku satu KL. Kenapa ek ku datang CM?

Actually ku saja nak ngekor Sha Tuyee pi wat souvenier untuk AGM company dia. Kalau takde apa2, memang ku suka jer nak ngekor kengkawan, aku yang sibuk offer diri, he3x...Oh ya, mamat sebelah Sha tu adalah Encik Budi, opismate dia. First taim ku jumpa mamat ni masa gi Taman Negara Kuala Tahan Januari ari tuh, tapi tak pernah bertegur sapa. Tak sangka plak dia ramah dan bley layan kitaorang rewang2. Antara mende best yang aku ingat pasal dia ialah bila dia telek tapak tangan kanan aku, hu3x...Statement pertama dia," Oh, suami you nanti handsome!" Hoho! I like it! Then, dia kata ku sudah jumpa jodoh ku dan 'mamat' tu adalah di kalangan kawan2 ku juga. Kulit cerah, tinggi. Hmmm...saper ek kawan2 lelaki aku yang tinggi, cerah dan paling musykil, ENSEM??? Ku rapat ngan saper ek la ni? Pelik jugak nih...tapi kesian arrr kat 'mamat' tu sebab aku ni sukar di kawal, hu3x...

Nota Kaki: Ku suka lelaki mata sepet, comey...Chinese looks...

No comments:

Post a Comment